עושים שוק: ברצלונה רוצה את וויליאן, מסי יעבור לסיטי בחינם?

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

ואלוורדה רוצה מחליף ברזילאי לניימאר, גם פארחו מועמד. הסיטיזנס מקווים שהפרעוש לא יאריך את החוזה, ויצרפו שחקן יונייטד בעברו. וגם: רונאלדו שוב עצבני, נינאנג רוצה להתאחד עם מיכאלוביץ' והמרדף אחר שיק

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הכדורגל האירופי הולך ונסגר, והקבוצות בטירוף על מנת לסגור את הסגלים. ספורט1 עושה לכם סדר עם כל מה שצריך לדעת.


רשמי

* הקשר הספרדי יון טורל מארסנל שהושאל בעונה החולפת לגראנדה וגלזגו ריינג'רס עבר להאל מהצ'מפיונשיפ וחתם עד 2020. 


| Read the full story as Jon Toral pens a three-year deal at the KCOM Stadium ➡️ https://t.co/spLF7nZVGP#WelcomeJonpic.twitter.com/pmgAkpRLjx

— Hull City (@HullCity) 24 באוגוסט 2017

* העולה החדשה לפרמייר-ליג האדרספילד הודיעה על צירופו של המגן הימני פלורן הדרגיונאי. השוויצרי בן ה-23 הגיע בהשאלה מאינגולשטאט.


CONFIRMED: #htafc has signed 23 year-old right back Florent Hadergjonaj from @Schanzer_EN on a season-long loan https://t.co/1U4eXy3JhE (AT) pic.twitter.com/P71lvavfLO

— Huddersfield Town (@htafcdotcom) August 24, 2017


* הבלם האוסטרי בן ה-19 מקסימיליאן וובר חתם באייאקס אמסטרדם שרכשה אותו מראפיד וינה.

Wunder Wöber! ✨#WillkommenWöberpic.twitter.com/dxXKmosy3P

— AFC Ajax (@AFCAjax) August 24, 2017


* לידס הודיעה על החתמתו של חלוץ נבחרת הולנד עד גיל 19 ג'יי רוי-חרוט מניימיכן, עליו תשלם 1.5 מיליון ליש"ט.

✍️ #LUFC are delighted to announce the signing of striker Jay-Roy Grot from Dutch Jupiler League side NEC Nijmegen https://t.co/ekNW7fq1bPpic.twitter.com/6tvubFJuQY

— Leeds United (@LUFC) August 24, 2017


* חרמן פצאלה בלם ארגנטיני שהיה מושאל מריבר פלייט לבטיס הוצג בפיורנטינה.


Presentazione ufficiale @Gpezze H14:30!
Diretta streaming su Facebook e su Violachannel ➡️ https://t.co/WjDJuflmFQ#BattiviViola ⚜️ pic.twitter.com/hZEjqEJtFy

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) 24 באוגוסט 2017

* המגן השמאלי של נבחרת סקוטלנד, סטפן קינגסלי, עבר מסוונזי להאל מהצ'מפיונשיפ.

| We are delighted to confirm the signing of Stephen Kingsley from @SwansOfficial#WelcomeStephenpic.twitter.com/x2fMfXT72A

— Hull City (@HullCity) August 23, 2017


שמועות
* לאחר שדווח שפפה ריינה עשוי לעזוב את נאפולי לפני תום חוזהו, היום "פוטבול איטליה" מפרסם שהשוער הספרדי הוותיק מעוניין לעבור לפאריס סן ז'רמן. המועדון הצרפתי מוכנים להציע שבעה מיליון יורו על השוער בן ה-35, וחוזה לשנתיים.


* אמבייה ניאנג מעונין לעבור אך ורק לטורינו, כך לפי "פוטבול דה איטליה". החלוץ דחה מעבר לספרטק מוסקבה, שהציעה 23 מיליון יורו, מפני שהצרפתי מעוניין להתאחד עם מאמנו לשעבר סיניה מיכאלוביץ'.


* על פי דיווחים בספרד ובאנגליה, כריסטיאנו רונאלדו שוב מעוניין לעזוב את ריאל מדריד. הפורטוגלי עצבני בעקבות פרשת המיסים, ומכך שהורחק לחמישה משחקים בעקבות שדחף את השופט בסופר-קאפ הספרדי. שמה של מנצ'סטר יונייטד שוב עלה כיעד אפשרי עבור רונאלדו.


כריסטיאנט רונאלדו מורחק. (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו מורחק (AFP)


* "המירור" מפרסם שג'ואי אוונס, בלמה של ווסט ברומיץ' ומנצ'סטר יונייטד בעבר, יצטרף בשבוע הבא למנצ'סטר סיטי. התכולים צפויים לשלם 30 מיליון ליש"ט עבור הבלם, לאחר שההצעה הראשונה בסך 18 מיליון ליש"ט נדחתה.


* חלוצה של סמפדוריה, פטריק שיק, ממשיך ליצור עניין רב בקבוצות הצמרת באיטליה. הצ'כי, שהיה על סף חתימה ביובנטוס אך נכשל בבדיקות הרפואיות, זכה אתמול להתעניינות מרומא, והיום מדווח "בגאזטה דלו ספורט" שאינטר נכנסה למירוץ אחר השחקן. סוכנו של שיק אמר: "נחליט בימים הקרובים היכן פטריק ישחק".


* ברצלונה כנראה רוצה בכל מחיר ברזילאי שיחליף את ניימאר, וכעת מנסה לרכוש את וויליאן מצ'לסי. לפי "ספורט", גם דני פארחו מוולנסיה נמצא ברשימה של ארנסטו ואלוורדה ועשוי לעלות 50 מיליון יורו.



וויליאן. יחליף את ניימאר? (Gettyimages)


* סוכנו של קשר ניס ז'אן-מיקאל סרי, שהעברתו לברצלונה בוטלה, גילה שמי שטירפדה אותה היא פאריס סן ז'רמן. "מישהו התקשר אליו לפני כמה ימים מפ.ס.ז' כדי לדפוק את בארסה", אמר הסוכן ל"רדיו קאטלוניה". האם קשר חוף השנהב יגיע לבירת צרפת?


* בלם קלאב ברוז' ביורן אנגלס בדרך לסטוק. מארק יוז רוצה לשחק עם שלושה בלמים ורוצה לצרפו לברונו מרטינס-אינדי וקורט זומה שהושאל מצ'לסי.


* מגן נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן פיליפ לאם מגן אמנם פרש מכדורגל, אבל קיבל במפתיע שתי הצעות מהמבורג וסט. פאולי. "ההצעה מחמיאה, אבל כנראה שלא אקבל אותה", אמר לאם, שלפי דיווחים שוקל חזרה מפרישה.



לאם. הקאמבק קרוב? (Gettyimages)


* ברנלי שרכשה את חלוץ לידס כריס ווד תמורת 15 מיליון ליש"ט רוצה עוד חלוץ, כשעל הכוונת שלה נמצא אחמד מוסא מלסטר.


* באייר לברקוזן הציעה 17 מיליון יורו על חלוץ ריבר פלייט לוקאס אלאריו כדי לחזק את ההתקפה שלה.


* המגן השמאלי, אדם מסינה מבולוניה קרוב לחתימה בסביליה. הספרדים מציעים שבעה מיליון יורו, האיטלקים דורשים 10 מיליון יורו.


* חלוץ מילאן הספרדי, סוסו, יאריך את החוזה שלו בקבוצה ולא יעזוב.


* חלוצה הקוסטה ריקני של ספורטינג ליסבון בראיין רואיס מנהל מו"מ עם מספר קבוצות מצרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי