טוליסו: פ.ס.ז' אתגר גדול עם ניימאר, ריברי: בואו נעשה זאת

קומאן
קומאן | AFP

באיירן מתרגשת אחרי ההגרלה שסידרה מפגש עם פאריס סן ז'רמן. קומאן: "המקום הראשון ריאלי". הארי קיין שיפגוש בריאל ודורטמונד עם טוטנהאם: "מבחן לגבי עד לאן נוכל ללכת"

(גודל טקסט)
הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות זימנה לא מעט מפגשים מרתקים. באיירן מינכן תפגוש את פאריס סן ז'רמן לקרב ענקיות, רומא תפגוש את האקס אנטוניו רודיגר וצ'לסי וגם את אתלטיקו מדריד ואילו אלופת אירופה ריאל מדריד מחכה לדורטמונד שנה שניה ברציפות כשגם טוטנהאם תהיה הפעם כמוקש בבית שלה.


כמובן ששחקני הקבוצות צייצו לא מעט. הארי קיין חלוץ טוטנהאם שתפגוש את ריאל ודורטמונד ציין: "המטרה שלנו היא לנצח כל משחק. זה יהיה מבחן טוב ולראות כמה רחוק אנחנו יכולים ללכת". גם חברו לקבוצה יאן ורטונחן מצפה למשחקים. 




פרנק ריברי שיזכה לפגוש את ניר ביטון וסלטיק לצד פאריס סן ז'רמן ציין: "יאללה, בואו נעשה זאת". מאמנו קרלו אנצ'לוטי אמר: "זה בית מרגש עם קבוצות נהדרות".


 Kingsley #Coman: "Wir haben keine einfache Gruppe zugelost bekommen. Besonders freue ich mich über @PSG_inside." #UCLdrawpic.twitter.com/AYIcJ7E7TK

— FC Bayern München (@FCBayern) August 24, 2017


Auf geht's @FCBayern ! #UCLDraw#MiaSanMiapic.twitter.com/bLAh4p4Tfx

— Thiago Alcantara (@Thiago6) August 24, 2017

הקיצוני הצרפתי קינגסלי קומאן שיפגוש במועדון בו גדל, פאריס סן ז'רמן הוסיף: " זה לגמרי לא קל. נצטרך להיות טובים במשחקים ולממש את הפוטנציאל שלנו אבל מקום ראשון בבית הוא לגמרי ריאלי". גם קורנטן טוליסו הצרפתי החדש מתרגש: "במיוחד פ.ס.ז' תהיה אתגר גדול עם ניימאר ודני אלבס".


@HKane: "Our aim is to win every game and this will be a good test to see where we're at and how far we've come." #UCLdraw#COYSpic.twitter.com/cSYlVZR9OF

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) August 24, 2017

The complete 2017/18 UEFA Champions League Group Stage draw!

Most exciting group?#UCLdrawpic.twitter.com/Jf9ebJrJ9t

— #UCLdraw (@ChampionsLeague) August 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי