זלאטן בסגל יונייטד לצ'מפיונס, קוסטה לא נרשם בצ'לסי

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

מוריניו רשם את הענק השבדי שלא ברור מתי יהיה כשיר, קונטה לא כלל את החלוץ על אף שהוא כן רשום לפרמייר-ליג. וגם: קליין לא ישחק עם ליברפול ובן ארפה מחוץ לרשימה של פ.ס.ז'

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים, הסגלים של ליגת האלופות פורסמו היום (שני) לקראת מחזור המשחקים הראשון ב-12.9 וללא ספק קיבלנו כמה שמות מעניינים בפנים, אך גם כאלו שייעדרו.

בראש ובראשונה (כמו שוודאי גם הוא חושב) זלאטן איברהימוביץ' נרשם במנצ'סטר יונייטד למרות שז'וזה מוריניו הצהיר שהוא מצפה לו רק בינואר. איברה עדיין בתהליך של התאוששות זכר לפציעה שלו בברך באפריל האחרון בליגה האירופית. הוא חתם לאחרונה על חוזה חדש ביונייטד לשנה, אבל מוריניו אמר שלא יאיץ בו לחזור מהפציעה. 





יחד עם זאת הוא נרשם בסגל ואם יהיה כשיר יוכל לשחק כנראה רק ב-31 באוקטובר כשיונייטד תשחק נגד בנפיקה. באופן מפתיע ברשימה מופיע גם ג'יימס ווילסון ששנה שעברה היה מושאל.


צ'לסי לא רשמה את חלוצה דייגו קוסטה לליגת האלופות. למרות הסכסוך המתוקשר, היה צפוי שהיא תעשה זאת אחרי שרשמה אותו לסגל בפרמייר-ליג. הדבר אולי מלמד על כך שקוסטה ישוב לאתלטיקו כשזו תוכל להחתים שחקנים בינואר. בקולצ'ונרוס ביקשו ממנו להשלים עם הנהלת צ'לסי והמנג'ר אנטוניו קונטה כדי שיחזור לאימונים ולכושר. 

It's like he never left—Zlatan Ibrahimovic has been named in Manchester United's Champions League squad pic.twitter.com/JruWe2CvT0

— B/R Football (@brfootball) September 4, 2017


נת'ניאל קליין, מגן ליברפול, הושאר מחוץ לסגל בגלל פציעה, אבל הוא צפוי להיות כשיר לפני אדם ללאלנה שכמובן נכלל בסגל, ויהיה כשיר כנראה רק בנובמבר. פיליפה קוטיניו נכלל אף הוא בסגל וכולם סקרנים לראות כיצד יתייחס לאי העברתו לברצלונה כשיחזור בסוף השבוע לאנגליה.


בטוטנהאם הושארו בחוץ אריק לאמלה, הקשר הארגנטינאי הפצוע זמן ארוך מהעונה שעברה, ובמפתיע גם וינסנט יאנסן ההולנדי בחוץ. אומנם פרננדו יורנטה נרכש מסוונסי כדי להיות המחליף של הארי קיין, אבל יאנסן היה יכול גם כן לסייע.


ניית'נאל קליין (gettyimages)
נת'ניאל קליין. לא ברור לגמרי למה הוא בחוץ (gettyimages)


בפאריס סן ז'רמן הושאר בחוץ חאתם בן ארפה שלא עבר לאף קבוצה אף על פי שהיה צפוי לעזוב. אליקים מנגלה, בלם מנצ'סטר סיטי, שרצתה להיפטר ממנו כל הקיץ, נכלל בסגל של פפ גווארדיולה. 


ובזווית הישראלית נזכה לשלושה שגרירים. ניר ביטון, שלא זומן לנבחרת, נרשם בסלטיק. ביברס נאתכו נרשם בצסק"א מוסקבה ואור אינברום, המושאל הטרי של מאריבור (הגיע בהשאלה מגנט) נרשם גם כן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי