מרסלו יישאר בריאל עד 2022, יהלום ברזילאי נוסף בדרך?

מרסלו
מרסלו | AFP

הבלאנקוס הודיעו על המשך ההתקשרות עם המגן הברזליאי, שעתיד להשלים 15 עונות באלופת אירופה. בספרד בטוחים כי ריאל קרובה לצרף את היהלום הצעיר של גרמיו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תחל הערב (רביעי) מול אפואל ניקוסיה את המסע בליגת האלופות במטרה להגן על התואר ולהניף בפעם השלישית ברציפות את הגביע עם האוזניים הגדולות. הבלאנקוס יגיעו להתמודדות ללא ילד הפלא מרקו אסנסיו, שסובל מזיהום ברגלו ולא נכלל בסגל.


בנוסף קיבלה ריאל מכה נוספת כשוועדת המשמעת של הליגה הספרדית החליטה להרחיק את מרסלו לשני משחקים. המגן הברזילאי בעט בגבו של שחקן לבאנטה, ג'פרסון לרמה, במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת (1:1). מנגד, יכול מרסלו להתנחם בעובדה שחוזהו באלופת אירופה הוארך עד 2022. בהנחה שאכן יסיים את חוזהו, יסגור השחקן בן ה-29 – 15 שנים בבירה הספרדית, לאחר שהצטרף ב-2007 מפלומיננזה. בינתיים, בתקשורת הספרדית מדווחים כי קבוצת המילואים של הבלאנקוס קרובה לצרף את רודריגו אנטוניו רודריגס. מדובר בקשר ברזילאי בן ה-17, שנחשב לאחד הכישרונות הבולטים אצל הסקאוטים של ריאל בדרום אמריקה. רודריגו הוא חלק מהתוכניות העתידיות של אלופת אירופה כאשר אם אכן יצטרף הוא יחבור לוויניסיוס, שנרכש תמורת סכום של 46 מיליון יורו. 

 


המאמן זינדין זידאן התייחס לחזרה לליגת האלופות במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו שמחים לחזור למפעל הזה. אנחנו האלופים, אבל מתחילים שוב מאפס. אנחנו מאוד נרגשים לקראת זה, אבל יהיה קשה ואנחנו מודעים לזה".

Acto de renovación de @MarceloM12

https://t.co/zFLjPXo4IJ#HalaMadrid#Marcelo2022pic.twitter.com/JQW3J5EDaX

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 13, 2017

שתי תוצאות התיקו הרצופות והביקורת על הרוטציה: "קרה לנו את אותו הדבר בשנה שעברה, אנחנו לא מודאגים. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל זה הכדורגל. נמשיך לעשות את העבודה שלנו ומחר נבוא לשחק טוב יותר ולנצח את המשחק.אתם תעשו את העבודה שלכם ואני אעשה את העבודה שלי בדרך הכי טובה שאפשר. זה הסגל שיש ואנחנו יכולים לעשות איתו הרבה דברים. אותי מעניינים השחקנים שלי, את השאר אני מכבד אבל לא אשנה את מה שאני רוצה לעשות".



צפו בביצועיו של רודריגו אנטוניו רודריגס 

עמדת החלוץ הבעייתית:
"בסופו של דבר זה נכון שכשמסתכלים על זה ששנה שעברה היו לנו את מוראטה ומריאנו והשנה רק את מיוראל אפשר לחשוב שחסר לנו חלוץ וזה יכול להיות, אבל זה לא המצב. רציתי שמוראטה יישאר, אבל הוא רצה לשחק יותר ועזב. לא יכולנו לצרף עוד חלוץ, אבל אני מאמין במיוראל, יש לו רעב. יש לנו גם את בנזמה ובייל… נמשיך לעשות את המקסימום עם השחקנים שיש לנו".


גם השוער קיילור נבאס התייחס לחזרה לזירה האירופית: "זאת הזדמנות שנותנת לנו המון מוטיבציה וחשק להילחם בכל משחק, עם כל הכבוד שמגיע ליריבות. מן הסתם המטרה היא לזכות באלופות ונילחם על זה. רונאלדו? תמיד טוב כשיש לך את השחקן הטוב בעולם במגרש. הוא דוגמה לכולנו ותמיד מתאמן הכי קשה שיש, גם אם הוא לא משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי