מאסטרו: צמד והצגה גדולה של מסי וברצלונה ב-0:3 על יובנטוס

מסי
מסי | Getty

ליגת האלופות מחזור ראשון: הפסנתרן גם היה אחראי לשער של רקיטיץ' ועוד כדור שלו פגע בקורה של בופון המושפל. מישהו אמר ניימאר? במקביל: אתלטיקו סחטה 0:0 מרומא, צ'לסי התעללה בקרבאח עם 0:6

(גודל טקסט)
בפרומו החדש של ליגת האלופות ליאו מסי מנגן בפסנתר והערב (שלישי) בקאמפ נואו הוא פרט על כר הדשא: צמד מול ג'יאנלואיג'י בופון אחרי שמעולם לא כבש מולו, כדור נוסף שהלך לקורה ומעורבות מכרעת, אם גם לא בישול ישיר, לשער של איבן רקיטיץ'. ה-0:3 של ברצלונה על יובנטוס עמד במוקד שמונת משחקי המחזור הראשון בבתים 1 עד 4.


במשחק השני של בית 4 ספורטינג ניצחה ביוון 2:3 את אולימפיאקוס, אחרי שכבר הובילה 0:3. בבית 3 רמזה צ'לסי לקרבאח שחגגה הופעה ראשונה אי פעם בליגת האלופות מה צפוי לה כשהביסה את האזרים 0:6. במשחק הנוסף בבית השיגה אתלטיקו מדריד נקודה יקרה באיטליה כשסיימה ב-0:0 ברומא.




בית 4 

ברצלונה – יובנטוס  0:3

עוסמאן דמבלה ונלסון סמדו עשו הופעת בכורה בבלאוגרנה, וגם פאוליניו שנכנס כמחליף אבל עד הודעה חדשה מסי זה בארסה ובארסה זה מסי. כנראה שהמעבר של ניימאר לפאריס סן ז'רמן עשה משהו לפרעוש. חמישה שערי ליגה קדמו להצגה המדהימה הערב שכללה שני שערים יפים מול אחד השוערים הטובים בעולם, עוד שער נוסף שכמעט נכנס, ועוד אחד שנגמר בריבאונד של איבן ראקיטיץ' לרשת.


האיטלקים יכולים לתרץ שפתחו עם צמד בלמים כמו אנדראה ברצאלי ששיאו הרחק מאחוריו ומהדי בנעטיה, ועוד כמה שחקני מפתח נעדרו ועדיין: בופון ואלכס סנדרו, מיראלם פיאניץ', פאולו דיבאלה וגונסאלו היגוואין לא יכולים להרשות לעצמם להיראות כך. איפה הקבוצה מולה לא כבשה ברסה שער אחד ב-180 דקות ברבע הגמר בעונה שעברה? שאלה טובה.



הרכבים
ברצלונה:
מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' (פאוליניו 77), אנדרס אינייסטה (אנדרו גומש 83), ליאונל מסי, לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה (סרג'י רוברטו 71). 


יובנטוס
: ג'יאנלואיג'י בופון, מתיאה דה שיליו (סטפנו סטורארו 41), מהדי בנעטיה, אנדראה ברצאלי, אלכס סנדרו, רודריגו בנטקור (פדריקו ברנרדסקי 63), בלייז מטוידי, מיראלם פיאניץ', דוגלאס קוסטה, פאולו דיבאלה, גונסאלו היגואין (פבריציו קליגארה 89).


מהלך המשחק
דקה 45,  0:1 לברצלונה – דאבל פס בין לואיס סוארס לליאו מסי מצא את הגנת יובה בלתי מוכנה ואת הפרעוש חופשי במרכז הרחבה ומול בופון אותו מעולם לא הכניע. אלא שמסי לא נתן למספרים לבלבל אותו וגלגל את הכדור לפינה השמאלית, הרחק מהשוער האיטלקי, ופנימה.


דקה 52 –
כדור חופשי של הפרעוש טס לקורה, פגע בגב של בופון והורחק מהקו.


דקה 54 – מסי הוכשל ודרש צהוב, השופט התעלם, הפרעוש התעצבן, שם את ידו על הכתף של סקומינה והסלובני בתגובה שלף למסי את הצהוב.


דקה 56, 0:2
– התקרית עצבנה כנראה את מסי שחרך את האגף הימני והשאיר אוויר לאלכס סנדרו והעביר רוחב, סטורארו הרחיק מהקו אבל היישר לראקיטיץ' שבעט לרשת.


דקה 69, 0:3
– מדהים. הפרעוש קיבל כדור עומק מאינייסטה, להטט בין שלושה שחקנים, חדר לרחבה ובעט שטוח. לבופון לא היה סיכוי. 


אולימפיאקוס – ספורטינג ליסבון 3:2

כבר בדקה השנייה הגביהה מרכוס אקונה וסיידו דומביה נגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-13 גלסון הקיצוני המדהים של האורחים התקדם ממרכז המגרש תוך כדי הטעיות גוף עד השוער סטפנוס קאפינו, שאל אותו לאיזה פינה הוא רוצה את הכדור, וקבע את ה-0:2. ברונו פרננדס סגר בדקה ה-43 את ה-0:3. גמור? לא. פרנסיסקו פרדו, המחליף הקולומביאני, כבש בדקות ה-89 וה-92 כדי להאיץ דפיקות לב אצל האורחים עד לשריקת הסיום של השופט.



  גלסון. מה הוא עוד עושה בספורטינג? (AFP)



בית 3

רומא – אתלטיקו מדריד 0:0

למרות שהתוצאה  לא רעה לדייגו סימאונה, הנקודה דווקא מקפחת אותו. הקולצ'ונרוס בעטו עשר פעמים למסגרת מול פעם אחד בלבד של הג'יאלרוסי, אבל מצאה את הגנת המארחת והשוער אליסון ביכולת טובה.


צ'לסי – קרבאח אגדם  0:6

לפני שנתיים הגיעה מכבי תל אביב לסטמפורד ברידג' במחזור הראשון של שלב הבתים וירדה מובסת 4:0. בעונה שעברה הבלוז כלל לא היה באירופה, והנה איתרע מזלה של האלופה האזרית להגיע ללונדון ולצאת עם הזנב מקופל בין הרגליים. 



זאפאקוסטה. הרכש מטורינו כבר פורע שטרות (GETTY)


מיצ'י בטשוואי סגר על צמד (76 ו-82), פדרו (5), ססאר אסיפיליקווטה (55) וטימו באקיוקו (71) הוסיפו אבל השער היפה הגיע מדוידה זאפאקוסטה שקיבל כדור מטיבו קורטואה בדקה ה-30, חרך את האגף הימני לכל אורכו וירה כדור מסובב ואלכסוני לרשת הגבוהה, מדהים!.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי