באנגליה מתלהבים מזפאקוסטה, קוסטה יושאל לאל הילאל?

זפאקוסטה
זפאקוסטה | Gettyiamges

מגן הרכש של צ'לסי כיכב ב-0:6 על קרבאח: "בכורה חלומית במפעל". המאמן על החזרה של הזאר: "אסור לסכן אותו". החלוץ הסורר שברח למדריד עשוי לעבור בהשאלה לאל הילאל

(גודל טקסט)
צ'לסי אולי ניצחה את אחת היריבות החלשות בליגת האלופות, קרבאח, עם 0:6 בבכורה של האזרים במפעל, אבל אותתה שיש לה מה למכור העונה. באנגליה לקחו את התוצאה בערבון מוגבל, אך התלהבו משחקן הרכש של הבלוז, דוידה זפאקוסטה שכבש שער נהדר בדקה ה-30 אחרי מבצע אישי יפה.


המגן שנרכש ב-22.5 מיליון ליש"ט מטורינו ביום האחרון של ההעברות רץ 60 מטר באגף ימין, עבר שני שחקנים, בעט מ-30 מטר פנימה והרים את האצטדיון על הרגליים. באנגליה החמיאו לקונטה על זיהוי הפוטנציאל בדומה למה שעשה בעונה שעברה עם מרקוס אלונסו.





"זו היתה בכורה חלומית במפעל. אני מרוצה עבורי ובעיקר עבור הניצחון שהוציא אותנו לדרך טובה להמשך. האמת שרציתי רק להגביה, אבל תפסתי את השוער לא מוכן. קיבלו אותי באיצטדיון בצורה נפלאה. אני מקווה להמשיך כך", אמר האיטלקי שכבש רק שני שערי ליגה בשלוש העונות הקודמות.


Wednesday's DAILY MAIL SPORT: "Zapped!" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/JHra3gy3EV

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 12, 2017

אנטוניו קונטה הודה שהוא חושש להעמיס על אדן הזאר שחזר רק כעת משלושה חודשי החלמה אחרי ששבר את קרסולו. הוא שיחק רק 12 דקות במשחק הליגה האחרון ואתמול נכנס מחליף רק בדקה ה-58. "אנחנו צריכים להיות סבלניים איתו כדי לתת לו הזדמנות להחלים לחלוטין. יש לנו את פדרו ו-וויליאן שמשחקים טוב מאוד, אבל אנחנו צריכים להיות מאושרים אם הזאר יחזור. אסור לסכן אותו ולגרום לכך שעוד פציעה קטנה תגרום לתהליך ההחלמה להיעצר". ייתכן שמול ארסנל (ראשון, 15:30, ספורט1) זה כבר יראה אחרת.


הניצחון: "זו פתיחה מושלמת של ליגת האלופות. כבשנו הרבה שערים וסיימנו עם רשת נקייה. ראיתי הרבה דברים חיוביים. הפרש השערים יכול לקבוע בסופו של דבר את הדירוג בבית, אבל מעכשיו חושבים רק על ארסנל". אצל האזרים דינו אנדלובו קיבל ציון 5 בעיתונות האנגלית.


בנושא אחר, דייגו קוסטה לא נמכר בחלון ההעברות הנוכחי וכנראה לא בתוכניות של אנטוניו קונטה למרות הכל. בדיווח ב"דיילי מייל" עלתה אופציה חדשה שעשויה להיות בית עבור החלוץ הסורר עד ינואר לפחות, אז הוא עשוי להצטרף לאתלטיקו מדריד שרוצה בו תקופה ארוכה. החלוץ הספרדי בן ה-29 עשוי להיות מושאל לאל הילאל מערב הסעודית, דבר שייתן לו לשמור על כושר. בינואר התכנון הוא למכור אותו לאתלטיקו חזרה כשזו כבר תוכל לצרף שחקנים חדשים לאחר שיפוג איסור ההעברות שספגה כעונש מאופ"א. קוסטה עצמו שוהה במדריד ומסרב לחזור ללונדון עד שתיחתם עסקת העברתו לאתלטיקו, כשגם משפחתו שבה איתו למדריד. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי