ראמוס: אפשר לכבוש במספרת רק עם אמונה, רונאלדו היה חסר

כריסטיאנו רונאלדו עם סרחיו ראמוס
כריסטיאנו רונאלדו עם סרחיו ראמוס | AFP

קפטן ריאל מדריד התייחס לביצוע שלו ב-0:3 על אפואל ניקוסיה, והחמיא גם לכוכב הפורטוגלי. בתקשורת הספרדית היללו: "המלך של אירופה חזר"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו חזר לשחק ולהבקיע, וריאל מדריד ניצחה בקלות בבית 0:3 את אפואל ניקוסיה במסגרת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. אמנם היריבה הייתה חלשה יחסית, אבל החזרה של רונאלדו שהבקיע צמד מוכיחה שוב עד כמה הקבוצה תלויה בו. מארקה כתב: "המלך של אירופה חזר". בשער של העיתון נכתב: "כובש הדגל מריאל חזר לכבוש במדריד בדרך לניצחון".




זינדין זידאן רשם ניצחון ראשון אחרי שתי אכזבות בליגה ואמר: "רונאלדו תמיד כאן. הוא היה יכול להבקיע גם ארבעה שערים. הוא הטוב בעולם ומקווה שיישאר תמיד כך, למרות שביום ראשון מול סוסיאדד הוא עדיין מושעה. אפואל ניקוסיה קבוצה מנוסה ואם אתה לא מרוכז הם יכולים לפגוע בך". לשאלה על שריקות בוז בברנבאו אמר: "לא שמעתי אותן, אלא מחיאות כפיים".


#LaPortada@marca de este jueves.
¡Un goleador de bandera!Cristiano con dos dianas, devuelve al Madrid a la senda de la victoria. pic.twitter.com/x3pBQJ6ftg

— Radio MARCA (@RadioMARCA) September 14, 2017


על ההבדלים בין המחציות: "בראשונה לא היינו טובים מספיק. לא נכנסו טוב לקצב של המשחק. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים".


גארת' בייל והיכולת שלו: "הוא היה טוב, בישל שער ומשתפר מיום ליום. הוא יכול לשחק בשמאל והוא מכיר טוב את העמדה הזאת. אחרי ארבעה חודשים של פציעה קשה לחזור ליכולת שיא, אבל אני מאמין שנקבל ממנו דברים טובים השנה".


סרחיו ראמוס
שכבש שער גדול במספרת אמר בסיום: "אתה צריך להאמין שאתה יכול לכבוש כזה שער. אני תמיד מנסה להצטרף להתקפה. השער שלי הרגיע סופית את המשחק. בהתחלה הם לחצו עלינו. בחצי השני יכולנו לחזור למשחק הרגיל. השערים של רונאלדו היו חסרים לנו".



ראמוס. מנסה תמיד להצטרף להתקפה (AFP)


מתיאו קובאצ'יץ' נפצע וזה מתחיל להעיק על ריאל מדריד אחרי שקארים בנזמה נפצע לחודש ורפאל וראן פצוע תקופה ארוכה. הקרואטי נאלץ לנטוש בדקה ה-20 בגלל כאב בשריר האחורי והוא ייבדק היום. בקבוצה מקווים לא ייעדר זמן רב. קובאצ'יץ' ירד מכר הדשא עם דמעות והוחלף על ידי טוני קרוס שאמור היה לנוח.


זידאן אמר שקובאצ'יץ' הרגיע אותו שהפציעה לא נראית רצינית. דני סבאיוס, ששיחק לראשונה בליגת האלופות, אמר: "בגיל 21 הגשמתי חלום. המאמן בטח בי וניסיתי להחזיר לו על המגרש".


בתוך כך פורסם שריאל מדריד החתימה את הברזילאי בן ה-17 רודריגו שהוא קשר התקפי מגרמיו נובוריזונטיניו מליגת סאו פאולו המושאל כרגע לפלמייראס. הוא כיכב בגביע העולמי עד גיל 17 ובכך ממשיכה הקבוצה במדיניות התתמת צעירים מוכשרים. הוא יגיע בשנה הבאה וישחק תחילה בריאל מדריד ב'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי