אצטדיון "וודאפון פארק" יארח את הסופרקאפ האירופי ב-2019

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | צילום: ערן לוף

אכזבה גדולה ל"סמי עופר": המשחק המסקרן ייערך באצטדיונה של בשיקטאש. גמר האלופות באותה שנה ב"וונדה מטרופוליטנה" של אתלטיקו מדריד. גמר הליגה האירופית בבאקו

(גודל טקסט)
אכזבה לאצטדיון "סמי עופר". אופ"א הודיעה היום (רביעי) שאצטדיון "וודאפון פארק" של בשיקטאש הוא זה שייארח את הסופרקאפ האירופי ב-2019. ההחלטה התקבלה בקונגרס אופ"א ה-13, שהאטצטדיון שממוקם בלב ליבה של אינסטנבול יארח את המשחק היוקרתי.


סמי עופר היה ברשימות המועמדים יחד עם האצטדיון של אסטנה הקזחית שמתמודדת מול מכבי תל אביב בליגה האירופית – "אסטנה ארנה", האצטדיון בטולוז, "ארנה קומבטרה" בטיראנה באלבניה, וינדזור פארק בבלפסט בצפון אירלנד וגדנסק ארנה בפולין.



אצטדיון "וודאפון פארק" נחנך בשנת 2016, עלותו מוערכת ב-100 מיליון דולר ומכיל 43 אלף מקומות ישיבה. האצטדיון גם ידידותי לסביבה בעקבות שימוש באנרגיה סולארית לתפעול וגם בשימוש מי גשם להרטיב את כר הדשא.


הגמר האירופי האחרון שהתרחש בטורקיה היה גמר ליגת האלופות ב-2005 בו ליברפול ניצחה את מילאן בפנדלים, לאחר 3:3 דרמטי וקאמבק ענק תחת הדרכתו של סטיבן ג'רארד.


אצטדיון
 אצטדיון "וודאפון פארק" באיסטנבול (טוויטר)


במקביל, אופ"א קבעה שגמר האלופות באותה שנה ייערך לראשונה באצטדיון הביתי של אתלטיקו מדריד – "וונדה מטרופוליטנה", משכנה החדש של הקבוצה. גמר הליגה האירופית ייערך לראשונה בבאקו באזרבייג'אן וכך ימשיכו לנדוד המפעלים האירופים למזרח אירופה לאחר שהעונה נערך הסופרקאפ בסקופיה שבמקדוניה.


OFFICIAL: The 2018/2019 #UELfinal will be held in Baku's Olympic Stadium. #UEFAExCopic.twitter.com/oRnbrxcnHW

— UEFA (@UEFA) September 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי