"ברצלונה? וראטי רק חיפש לשפר את החוזה בפאריס"

וראטי
וראטי | צילום מסך

קרלו אנצ'לוטי, שיפגוש עם באיירן מינכן את פ.ס.ז' בליגת האלופות ביום רביעי, התראיין לקראת המפגש עם האקסית: "הרבה שחקנים לא באמת רוצים לעזוב אלא מחפשים לשפר תנאים". על החזרה לצרפת: "אני מתרגש"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תתארח אצל פאריס סן ז'רמן במחזור השני של ליגת האלופות (רביעי, 21:45), והיום (שני) קרלו אנצ'לוטי התראיין לקראת ההתמודדות מול קבוצתו לשעבר. המאמן האיטלקי של הבאוורים סיפר על יחסיו עם נאסר אל חאליפי, וסיפק את דעתו על רצונו של מרקו וראטי לעבור לברצלונה.

כזכור, שמו של וראטי נקשר זמן רב לברצלונה במהלך חלון העברות בקיץ האחרון, אך בסופו של דבר נשאר בקבוצה מעיר האורות. אנצ'לוטי לא אהב את התנהגותו של השחקן: "הרבה שחקנים רוצים לעזוב את המועדונים שלהם כשמגיע חלון העברות, אבל אני לא יודע אם הם באמת רוצים לעזוב או רוצים לשפר את תנאי החוזה שלהם. וראטי? הוא רק רצה לשפר את החוזה שלו בפ.ס.ז'. אני מכיר אותו טוב מאוד".

המשחק נגד האקסית: "אני מתרגש לקראת המשחק מול פ.ס.ז'. הקבוצה מאוד השתנתה מאז שעזבתי ב-2013. המועדון מאוד השתפר, יש להם יותר ניסיון והוציאו המון כסף על שחקני רכש. אני שמח לחזור לאצטדיון "פארק דה פרינסס" ולראות שוב את כל האוהדים ושחקנים כמו – טיאגו סילבה, ראביו, וראטי, מוטה ופאסטורה".

היחסים עם נאסר אל חאליפי: "אני תמיד בקשר עם הנשיא אל חאליפי. יש לנו יחסים מצוינים".

קרלו אנצ'לוטי. נשאר ביחסים טובים עם אל חאליפי (טוויטר)
קרלו אנצ'לוטי. נשאר ביחסים טובים עם אל חאליפי (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי