בספורטינג מכינים הפתעה למסי, ראקיטיץ' שלח רמז לניימאר

ליונל מסי
ליונל מסי | צילום AFP

ברצלונה תנסה לשמור על המאזן המושלם (רביעי, 21:45) כשהפרעוש יזכה לשמירה אישית. הקרואטי הצהיר: "אולי אשתף פעולה עם ניימאר בעתיד". סוארס יחזור לכבוש?

(גודל טקסט)
ברצלונה תתארח מחר (רביעי, 21:45) אצל ספורטינג ליסבון בתקווה לשמור על המאזן המושלם. אחרי ה-0:3 מול יובנטוס במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות, ליאונל מסי יקווה לכבוש את שערו ה-100 באירופה (96 בליגת האלופות, 3 נוספים בסופרקאפ האירופי). לעומתו, לואיס סוארס שחגג שער מאה משחקים במדי ברצלונה בליגה, לא כבש כבר שנתיים מחוץ לקאמפ נואו באלופות וינסה לקטוע את המאזן השלילי.





סוארס, שהבקיע בליגה 86 שערים ובישל עוד 34, סימן את סרחיו ראמוס כבלם הכי קשה להתמודד איתו, קרלוס קאמני כשוער שהכי קשה להכניע וה-0:8 מול דפורטיבו לה קורוניה, מולה כבש ארבעה שערים ובישל שלושה, כמשחק הטוב ביותר שלו בספרד. ארנסטו ואלוורדה בחר להותיר את פאקו אלקאסר המאכזב מחוץ לסגל כאשר סרחיו בוסקטס, ג'רארד פיקה ונלסון סמדו ישובו להרכב. דניס סוארס וג'רארד דאלופאו נאבקים על המקום לצד מסי וסוארס.


Mundo Deportivo | Une du 26 septembre

KILLER 100 pic.twitter.com/QUNLxevnkQ

— FC Barcelona France (@FranceFCB) September 26, 2017

בעקבות השמירה האישית של פאבלו מפאו מג'ירונה על הפרעוש, בפורטוגל בטוחים כי גם ספורטינג תנסה לנטרל את הכוכב. ז'ורז' ז'סוס צפוי להצמיד את רודריגו באטליה על הפרעוש. בספרד חשפו כי מסי התלונן בפני מפאו בשבת: "זה בלתי נסבל לשחק ככה, פשוט מחורבן". 

בנושא אחר, אנדראה גומס המושמץ התראיין ל'אה בולה' וסיפר: "לא כל אחד יכול לשחק בבארסה. היו לי רגעים בהם הייתי עצוב, היו הצעות מקבוצות אחרות אבל זה לא היה רציני. בחדר ההלבשה כבר מחמיאים לסמדו ומכנים אותו 'הרוכב' בגלל המהירות שלו, בברצלונה בטוחים שהוא יהיה אחד השחקנים הבולטים".


לעומת גומס שמתקשה לקבל דקות, איבן ראקיטיץ' הנהדר התראיין ל"סאטה 24" הקרואטי ודיבר על יחסיו עם ואלוורדה: "המאמן הביא כמה שינויים לקבוצה ואפילו מסי משחק קצת אחרת. ארנסטו רוצה שהוא ישחק באמצע הקישור, אבל הוא חופשי ולפעמים זז לתפקיד אחר. בגלל שהוא משחק לצידי אני משחק לאט יותר. אף אחד לא ציפה להתחלה של ריאל מדריד בליגה, אבל אסור להסתנוור. אסור לשכוח איך הם ניצחו אותנו בסופרקאפ".


על עזיבת ניימאר אמר: "כשהוא עזב גם חלק ממני עזב את ברצלונה. הוא היה אחד השחקנים שהכי התחברתי אליו בקבוצה. אני מבין אותו שהוא עבר לשחק בפאריס סן ז'רמן עם עוד כמה מחבריו בנבחרת ברזיל. אף אחד לא יודע מה העתיד צופן. אולי בעתיד אחזור לשחק איתו". הקרואטי גם חשף שהיה אמור להיות בשדרות הרמבלה בברצלונה בעת הפיגוע: "רציתי ללכת לשם, אבל אישתי אמרה לי שזה יום יפה וכדאי לשחק עם הבנות בפארק אז נשארתי. מי יודע אולי היא הצילה את חיי".   





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי