"לוקאקו נהדר, הוא יכבוש לפחות 30 שערים העונה"

לוקאקו
לוקאקו | AFP

מייקל אואן פירגן לכוכב יונייטד אחרי עוד צמד ב-1:4 אצל צסק"א. מוריניו הצטרף: "יודעים שהוא מעולה". הבלגי עצמו: "אני כאן כדי לזכות בתארים". וגם: העקיצה של גונצ'רנקו עלתה לו ביוקר

(גודל טקסט)
העונה הנפלאה בינתיים של מנצ'סטר יונייטד ממשיכה. 1:4 גדול על צסק"א מוסקבה היה הניצחון השמיני העונה של השדים האדומים בעשרה משחקים. רק הפסד לריאל בסופרקאפ ותיקו בליגה עם סטוק עצרו את הסחף אבל אפשר בהחלט לחוש שינוי עמוק באולד טראפורד. "המחצית הראשונה היתה הכי טובה שלנו העונה", ציין כריס סמולינג הבלם.


מי ששוב כיכב היה רומלו לוקאקו שמסתמן כהצלחה מסחררת ביונייטד וצריך רק להזכיר שמוריניו זרק אותו מצ'לסי. לוקאקו כבר כבש 10 שערים בתשעה משחקים ופתח טוב יותר מקודמיו עם החולצה מספר 9 כשקודם לכן לבשו אותה זלאטן איברהימוביץ' ואנתוני מרסיאל בעונות קודמות. הפרשן מייקל אואן  סבור שלוקאקו יכבוש העונה יותר מ-30 שערים בכל המסגרות: "כל מה שהוא צריך לעשות זה להיות כשיר. הוא לא מאלה שנפצעים הרבה ועל המגרש פשוט אי אפשר לעצור אותו".




מוריניו הודה שהוא נהנה מכל רגע: "התחלנו מאוד חזק את המשחק והפתענו אותם בגישה שלנו. הרגנו את המשחק מהר מאוד. גרמנו להם להיראות רע. הם קבוצה יותר טובה ממה שהתוצאה מראה".


היכולת של לוקאקו: "יש לו כבר מאזן מצוין. אנחנו יודעים שהוא שחקן מעולה. הוא יכול לכבוש הרבה שערים והוא משחק עם שחקנים מוכשרים שיכולים לספק לו את הכדורים. הוא כובש שערים חשובים עבורנו בכל משחק. מרסיאל היה טוב, כי גם המשחק הזה היה מתאים ליכולות שלו. השער היה חשוב, אבל הוא לא יכול היה לשחק 90 דקות בגלל פציעה. לא רציתי להחליף אותו".



לא מפסיק לכבוש, לוקאקו (AFP)


לוקאקו עצמו סיכם: "זה לא נראה קל כמו התוצאה. הם עשו לנו חיים קשים. אסור לזלזל בהם במשחק באולד טראפורד. אני עדיין מנסה להשתפר וללמוד מטעויות שעשיתי בעונה שעברה. כבר כבשתי צמד נגד איגור אקינפייב בנבחרת בלגיה, אבל לא הצלחתי להכניע אותו במונדיאל האחרון אז זו היתה קצת נקמה. אני ביונייטד כדי לזכות בתארים". מי שעוד זכה למחמאות היה הנריך מחיטריאן שכבש את הרביעי וקיבל את הציון הכי גבוה בעיתונים.


מאמן צסק"א, ויקטור גונצ'רנקו, כתב בתכניית המשחק שיונייטד מחפשת זהות מאז אלכס פרגוסון. ה"דיילי מייל" כתב הבוקר שגונצ'רנקו הוא בעל אבחנה טובה. יונייטד אכן נראית שוב קבוצה עם אופי.


Thursday's MIRROR Sport: "Krem crackers" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/wnOeDRDOVE

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) September 27, 2017

"מוריניו הצליח להערים עליי עם ההרכב בו פתח. נתתי מיד הוראות לשחקנים שלי כשראיתי שהם עלו עם שלושה בלמים. זה לא השפיע בגלל שנתנו להם יותר מדי חופש משחק. נתנו להם ליצור מלא מצבים ליד השער שלנו אחרי שהחזקנו בכדור. זה מעורר דאגה שספגנו כל כך הרבה שערים ברמה הזאת ואם לא השוער אקינפייב היינו יוצאים עם יותר שערים ברשת", סיכם הבלארוסי המאוכזב שהותיר את ביברס נאתכו 90 דקות על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי