ריאל מדריד וטוטנהאם נפרדו ב-1:1, בוס מתרחק משמינית הגמר?

הוגו לוריס עם הארי ווינקס
הוגו לוריס עם הארי ווינקס | AFP

אלופת אירופה והתרנגולים סיימו בתיקו אחרי עצמי של וראן ופנדל של רונאלדו. דורטמונד לא הצליחה לנצל את ההזדמנות וסיימה ב-1:1 בניקוסיה מול אפואל. בשיקטאש מושלמת בראש בית 7

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגת האלופות החל כעת כשבמוקד ריאל מדריד וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 ונשארו צמודות בפסגת בית 8. במקביל, בורוסיה דורטמונד לא ניצלה את חלוקת הנקודות וסיימה בתוצאה זהה בניקוסיה מול אפואל.


בבית 7 בשיקטאש נשארה מושלמת בפסגת הבית עם 1:2 על מהפך במונאקו, כשלייפציג גברה 2:3 על פורטו עם מחצית ראשונה משוגעת ברד בול ארנה.




בית 7
מונאקו – בשיקטאש 2:1

האורחת נשארה מושלמת בפסגת הבית, על חשבון הקבוצה הצרפתית שנשארה עם נקודה בודדת במפעל, שהורידה אותו למקום האחרון בבית. בדקה ה-30 התקפה של מונאקו הסתיימה אצל רדאמל פלקאו שפרץ לרחבה, התגבר על ההגנה וקבע מקרוב 0:1. ארבע דקות חלפו, והאורחת השוותה ל-1:1 משער של ג'נק טוסון. בדקה ה-54 השלים טוסון צמד כשקיבל מראיין באבל כדור רוחב והפך את התוצאה מחמישה מטרים ל-1:2, שהשאיר את הטורקים במקום הראשון.


טוסון חוגג את המהפך עם באבל (AFP)


לייפציג – פורטו 2:3
אחרי שגברה 2:3 על דורטמונד במחזור האחרון בבונדסליגה, השוורים השיגו ניצחון חשוב מאוד בתוצאה זהה, שהעלה אותם למקום השני בבית על חשבון הדרקונים. איקר קסיאס אגב, פתח על הספסל כשבין הקורות עלה ז'וזה סה. אחרי שמונה דקות ווילי אורבן השתלט על ריבאונד מחוץ לרחבה כדי להעלות את המארחת ל-0:1. לאחר מכן, פורטו השוותה אחרי מהלך שכלל שתי נגיחות רצופות ובעיטה מהאוויר מתוך הרחבה של וינסנט אבובקאר ישר לרשת של המארחת.


הקצב המשיך ואמיל פורסברג (38) וז'אן-קווין אוגוסטין (41) העלו את לייפציג תוך שלוש דקות ל-1:3, אך איבן מרקאנו צימק ל-3:2 בדקה ה-44 בבעיטת קראטה מהאוויר אחרי קרן. במחצית השנייה דברים כבר נראו אחרת והתוצאה לא השתנתה עד שריקת הסיום.



לייפציג חוגגת. מחצית ראשונה מטורפת ברד בול ארנה (AFP)


בית 8
ריאל מדריד – טוטנהאם 
1:1
שתי הקבוצות שעד כה היו מושלמות בראש הבית, נשארו לא מנוצחות, בתוצאה שמי שבעיקר יכול להיות מרוצה ממנה הוא מאוריסיו פוצ'טינו. אלופת אירופה והתרנגולים נשארו צמודים בפסגת הבית, שבועיים לפני שייפגשו שוב בוומבלי במשחק שעשוי להכריע את המקום הראשון. המשחק נפתח בקצב טוב וכבר תוך חמש דקות אשראף חכימי הגביה כדור אותו נגח רונאלדו לקורה ובנזמה בעט את הריבאונד החוצה. הבלאנקוס המשיכו להגיע הזדמנויות כשבצד השני קיילור נבאס הציל נהדר כדור של הארי קיין. בדקה ה-28 טוטנהאם עלתה ל-0:1 כשסרז' אורייה הגביה כדור מימין ורפאל וראן, שהיה עסוק בעיקר בלשמור על קיין, דחק את הכדור לשער קבוצתו. בדקה ה-43 הגיע השיוויון כשטוני קרוס הוכשל ברחבה ורונאלדו דייק מהנקודה הלבנה והוריד את הקבוצות להפסקה ב-1:1.



רונאלדו . שער שיוויון שלא הספיק כדי להשאיר את הנקודות במדריד (AFP)


ריאל מדריד פתחה בסערה את המחצית השנייה והגיע ללא מעט הזדמנויות מול לוריס, כשבהמשך גם טוטנהאם התעוררה ורק הצלות גדולות של נבאס מנעו את ה-1:2. הכדורים לא נכנסו והתוצאה נשמרה עד הסיום. בין לבין, בדקה ה-80, דני רוז שחזר מפציעה עלה להופעת בכורה העונה במדי הספרס.


הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו (לוקאס ואסקס 87), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (מרקו אסנסיו 66).

טוטנהאם: הוגו לוריס, סרז' אורייה, טובי אלדרווירלד, דווינסון סאנצ'ס, יאן ורטונגן, אריק דאייר, הארי ווינקס, מוסא סיסוקו (סון יונג-מין 89), כריסטיאן אריקסן, פרננדו יורנטה (דני רוז 80), הארי קיין.



אפואל ניקוסיה – בורוסיה דורטמונד 1:1
שתי הקבוצות שהפסידו עד כה פעמיים במפעל נפרדו בחלוקות נקודות, למרות שהשוורגלבן הגיעו כפייבורטיבים ברורים. מדובר בתוצאה  רעה עבור פיטר בוס ושחקניו, שלא ניצלו את התיקו בין ריאל מדריד לטוטנהאם כדי להתקרב לשני המקומות הראשונים בבית. בדקה ה-62 מיקל פוטה הצרפתי השתלט על ריבאונד ברחבה, עבר בקלות את רומן בורקי והעלה את המארחת ל-0:1. חמש דקות אחר כך, מריו גצה הגביה כדור משמאל וסוקרטיס התרומם גבוה כדי לנגוח את ה-1:1, שנשמר עד הסיום.



בוס. עדיין בלי ניצחון בליגת האלופות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי