"ניימאר העדיף לעבור מגן ועוד מגן ולא למסור לקבאני"

ניימאר
ניימאר | AFP

הל'אקיפ תקף את הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' למרות ה-0:5 על אנדרלכט. קורזאווה השווה שיא: שלושער למגן בליגת האלופת. הקודם, אגב, גם היה צרפתי: פרנק סוזה ממארסיי ב-1993

(גודל טקסט)
 פאריס סן ז'רמן רמסה אמש (שלישי) 0:5 את אנדרכלט החלשה והשחקנים של אונאי אמרי קיבלו סטאנדינג אוביישן מהצופים בפארק דה פראנס. למרות זאת, "ל'אקיפ" כתב שניימאר רצה כל המשחק לעבור עוד מגן ועוד מגן במקום למסור את הכדור לאדינסון קבאני, והתוצאה הייתה יכולה להיות גדולה אף יותר.


עם זאת, אולי הפעם הברזילאי צדק. קבאני קיבל רק ציון 4 ב"ל'אקיפ", לעומת ניימאר וקיליאן אמבפה שקיבלו ציון 6. נכון להבוקר, הברזילאי הוא כבר סגן מלך השערים במפעל עם ארבעה אחרי כריסטיאנו רונאלדו והארי קיין עם 5. הפרש השערים של פ.ס.ז' 0:17 מטורף אם נזכור שהם משחקים בבית של באיירן מינכן.




מי שגנב את ההצגה היה המגן לאבין קורזאווה שכבש שלושה שערים והפך למגן השני בהיסטוריה שמבקיע שלושה שערים במשחק בליגת האלופות מאז יצאה לדרך ב-1992. הראשון שעשה זאת היה פראק סוזה הצרפתי גם הוא, ב-1993 במדי מארסיי.


Layvin Kurzawa is the second defender with a #UCL hat-trick after fellow Frenchman Franck Sauzée for Olympique Marseille in 1993.

— Gracenote Live (@GracenoteLive) 31 באוקטובר 2017


המגן ממוצא צרפתי-פולני הבקיע את שלושת השערים תוך 26 דקות ואפשר לומר שבפאריס סן ז'רמן העונה כל מטאטא יורה. "כולם יכולים לשמוח הלילה, אני מודה לחבריי לקבוצה", אמר המגן בסיום. "תנועת ההשתקה בשער הראשון? הייתי בסערת רגשות. אני מקדיש את השערים שלי לחברים בקבוצה שבעזרתם כבשתי. אני מאושר ששוב לא ספגנו".


בנוסף, אתמול קורזאווה הצטרף לרשימה ארוכה של שחקני מונאקו לשעבר שמככבים בקבוצות אחרות אחרי שנרכש על ידי פ.ס.ז' ממונאקו ב-2015/16. המגן לא היה שחקן הרכב קבוע עד כה והיו לו בעיות. הוא כבש לראשונה יותר משער במשחק אחד, כך שייתכן שההופעה שלו אתמול תדחוף אותו להרכב הראשון בקביעות ולכן הוא גם התרגש כל כך בסיום.



קורזאווה. יכול להיות מרוצה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי