מלצר איטלקי סובל משבר באפו לאחר שניסה להגן על אוהדי סיטי

אוהדי נאפולי
אוהדי נאפולי | טוויטר

מספר חברי אולטראס נאפולי ארבו לארבעה אוהדים אנגלים שחיפשו מחסה בפיצריה, והמלצר שניסה להפריד נפצע. בנוסף נאסר על האוהדים להכניס חגורות לסן פאולו הערב

(גודל טקסט)

 לא שקט בנאפולי, לפני המשחק הערב (רביעי, 21:45) בסן פאולו מול מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות. ב"מירור" מדווח היום שמלצר מקומי סובל משבר באפו לאחר שניסה למנוע אמש מחוליגנים לפגוע באוהדים אנגלים.

מספר חברי אולטרס נאפולי ארבו לארבעה אוהדי סיטי שיצאו ממסעדה באזור סנטה לוצ'יה, קרוב מאוד למלון הקבוצה. אוהד אנגלי אחד הצליח לברוח, והשלושה האחרים חיפשו מחסה בפיצרייה מקומית, שם מלצר ניסה להגן עליהם ובעקבות כך סבל משבר באפו. כל ארבעת אוהדי סיטי סבלו מפציעות קלות.

ההתקפה על האוהדים האנגלים מגיעה לאחר חששות מצד המשטרה המקומית שבנאפולי ירצו לנקום על כך שאוהדים איטלקים הותקפו בפאב במנצ'סטר בסביבת אצטדיון האיתיחאד לפני המשחק במחזור הקודם בו ניצחו הסיטיזנס 1:2.


הסן פאולו. נוכחות משטרתית כבדה צפויה הערב (Gettyimages)

לא פחות מ-900 שוטרים ו-300 סדרנים יהיו הערב בסן פאולו, אליו נאשר על האוהדים להגיע עם חגורות מחשש שישתמשו בהן כנשק, למורת רוחם של האנגלים. "החלטה מגוכחת ומטורפת", אמר המזכיר הכללי של ארגון האוהדים של סיטי. "אני יודע שהיו בעיות עם אוהדי נאפולי במשחק הקודם, אבל למה צריך לאסור את זה עלינו?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי