זידאן: "לא מודאג מהמצב". בוס: "לשחקנים אין ביטחון"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

ריאל מדריד ספגה את הפסדה הגדול ביותר בשלב הבתים מאז 2008, דורטמונד שוב לא הצליחה לנצח את אפואל והמאמנים ניסו להרגיע את הרוחות. וגם: אגוארו מגיב לשיא, נאפולי גם היא עם רגל וחצי מחוץ למפעל

(גודל טקסט)

 המחזור הרביעי בליגת האלופות הסתיים עם תוצאות מדהימות. ריאל מדריד התפרקה בוומבלי וספגה 3:1 מטוטנהאם, מנצ'סטר סיטי כבשה רביעייה בנאפולי בדרך ל-2:4 סוחף שהעלה את פפ ושחקניו לשמינית הגמר ואילו דורטמונד שוב לא הצליחה לנצח את אפואל ניקוסיה אחרי 1:1 ביתי והיא יכולה כבר במחזור הבא, כשתארח את התרנגולים שהבטיחו את מקומם בין 16 האחרונות, לסיים את דרכה.

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד שרשם הפסד שני ברציפות אחרי ה-2:1 לג'ירונה בסוף השבוע בליגה, ניסה להרגיע את הרוחות: "אני לא מודאג ממצבנו. דברים הולכים להשתנות, יש מומנטומים במהלך עונה. אנחנו לא שמחים, אבל אלו לא זמנים רעים".

זיזו התייחס גם ליכולתה של טוטנהאם, שאמור הבטיחה את מקומה בשמינית: "יכול להיות שמספר שחקנים שלנו נחותים פיזית, אבל בסך הכל אנחנו בסדר. טוטנהאם פשוט שיחקה טוב יותר מאיתנו. היו לנו הזדמנויות להשוות, אבל לא כבשנו". היה זה הפסדה הגדול של ריאל מדריד בשלב הבתים מאז נובמבר 2008, אז נכנעה 2:0 ליובנטוס.


זידאן. לא מודאג, לפחות לא בינתיים (AFP|)

לעומת זאת, בדורטמונד המצב קשה עד מאוד. הצהובים-שחורים פתחו את העונה בסערה והוליכו את הבונדסליגה, אבל בשבועות האחרונים הם ניצחו רק פעם אחת מתוך חמישה משחקים, והם חמש נקודות מריאל מדריד השנייה, כך שלמעשה כבר במחזור הבא עלולים לסיים את דרכם באלופות. המאמן פטר בוס הורה לשחקניו להיכנס לחדר ההלבשה מיד עם שריקת הסיום ואסר על ראיונות עד אחרי שיחה ביניהם. היחיד שהתראיין מיד לאחר השריקה היה עומאר טופראק שאמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד. בשבילנו המטרה כרגע היא לסיים לפחות במקום השלישי".

רק מאוחר יותר התייצב בוס מול המיקרופונים ואמר: "אני מבין את האכזבה כי זה משחק שהיינו צריכים לנצח. חסר נו ביטחון עצמי. היינו צריכים להבקיע את השער השני ולגמור את המשחק, אבל לא עשינו זאת ואין ספק שאנחנו זקוקים לניצחון בשביל הביטחון. חייבים לעבור את זה ביחד. בתחילת העונה ראינו מה אנחנו מסוגלים, יש לנו שחקנים טובים ואם הם יחזרו לעצמם אז נחזור למסלול".


הביטחון של שחקניו כמעט לא קיים. בוס (AFP)

כל זאת היה בבית מספר 8, אבל גם בבית 6 לא שקט. נאפולי מדורגת רק שלישית והיא במרחק שש נקודות משחטאר דונייצק השנייה, עלולה גם היא במחזור הבא למצוא את עצמה מחוץ למפעל. המאמן מאוריסיו סארי אמר בסיום: "גרמנו לקבוצה נהדרת כמו סיטי המון בעיות. הפציעה של גולאם והשער שספגנו הקשו עלינו להתארגן מחדש. אני מאוכזב שספגנו במתפרצות, אבל העובדה שהקשנו עליהם מעודדת אותי".

בסיטי, שעדיין לא הפסידה העונה באף משחק בשום מסגרת, הבטיחו את עלייתם לשמינית הגמר וחגגו את העובדה שסרחיו אגוארו, שכבש את השלישי ב-2:4 על נאפולי, הפך למלך השערים של המועדון בכל הזמנים אחרי שהרשית את ה-178 שלו במדים התכולים ב-264 הופעות בסל הכל. הוא עקף את אריק ברוק שכבש 177 שערים. "אני מאושר שהצלחתי להגיע לרגע הזה", אמר אגוארו בסיום, "הקבוצה והאוהדים תומכים בי ואני מודה לכולם על כך. 


אגוארו. מלך השערים הבלתי מעורער של סיטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי