"ריאליטי שואו, זה לא אמיתי. טוטנהאם שאבה את החמצן מריאל"

אוהדי טוטנהאם
אוהדי טוטנהאם | AFP

הממלכה באופוריה מה-1:3 הענק של התרנגולים על אלופת אירופה: "עלי, קיין ואריקסן הטביעו את חותמם בעילית של הכדורגל העולמי". עלי: "ביום כזה עדיף לשמור על החלוצה של טוטנהאם ולא לקחת את זו של ריאל"

(גודל טקסט)
בשנה וחצי האחרונות מסירה טוטנהאם לאט לאט את תווית הלוזרית המסורתית שלה והופכת לאחת הקבוצות הטובות והמהנות באירופה. אתמול (רביעי) התרנגולים נתנו הצגת תכלית בוומבלי הגועש עם 1:3 על אלופת אירופה ריאל מדריד. לא הרבה קבוצות במהלך ההיסטוריה לקחו מהבלאנקוס ארבע נקודות בשלב הבתים של ליגת האלופות.


התקשורת הבריטית נהנתה להדגיש את העובדה ששחקנים אנגלים רבים היו שותפים לניצחון הענק על אלופת ספרד. הכותרת של "דיילי מייל" זעקה: "תוצרת אנגליה", והפרשנים הוסיפו: "טוטנהאם ניצחה לראשונה בתולדותיה את ריאל מדריד ועלתה לשמינית גמר האלופות. עם הארי קיין, הארי ווינקס, טריפייר ודלה עלי זה היה ניצחון שגארת' סאות'גייט (מאמן נבחרת אנגליה) יכול להיות גאה בו".




ב"מירור" התרכזו במשחקי מילים על חשבונה של ריאל המובכת. "ריאליטי שואו", "לא אמיתי". אחד הפרשנים בעיתון כתב: "טוטנהאם נתנה הצגה שינקה את כל החמצן מהריאות של ריאל מדריד. דלה עלי, הארי קיין וכריסטיאן אריקסן הטביעו את חותמם בעילית של הכדורגל העולמי".


ב"סאן" כבר חושבים צעד אחד קדימה וטוענים שמי שצריך להיות מודאג הוא דווקא יושב ראש טוטנהאם דניאל לוי. אם ריאל תמשיך ביכולת החלשה, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לא יהסס לקחת את מאוריסיו פוצ'טינו כמאמן ואת הארי קיין ודלה עלי.

MAIL SPORT: Made in England #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/56Si6uGrtx

— Neil Henderson (@hendopolis) November 1, 2017


עלי הפך לשחקן האנגלי השישי בלבד שכובש נגד הקבוצה מבירה ספרד. הקודמים היו דייויד בקהאם, דני וולבק ופול סקולס (מנצ'סטר יונייטד), אלן סמית' (לידס) וסטיבן ג'רארד (ליברפול). לפני חמש שנים בדיוק הוא ערך את הופעת הבכורה שלו ב-MK דונס.


"הופעה פנטסטית שלנו. ידענו שאם ניצמד לתוכנית שלנו ונהיה יציבים מאחור יש לנו סיכוי לנצח", אמר עלי המאושר. "אנחנו לא רוצים רק להתמודד עם הקבוצות האלה אנחנו רוצים לנצח אותם. אני מאושר שכבשתי צמד, אבל שמח יותר על הניצחון. הייתי מאוכזב שלא כבשתי את השלישי. היה קשה לנו בתחילת העונה בוומבלי, אבל שכחנו מזה. כן, זה יום שעדיף לשמור על החולצה של טוטנהאם מאשר של ריאל מדריד, אבל האמת שהשגתי כבר אחת או שתיים מהבלאנקוס". אריקסן שכבש את השלישי אמר: "שיחקנו משחק מקצועי. יכולנו אולי גם להשיג את השער הרביעי".


TELEGRAPH SPORT: Dele the Galactico #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/aOLYALw5YP

— Neil Henderson (@hendopolis) November 1, 2017


מאוריסיו פוצ'טינו שמיצב את עצמו כאחד המאמנים הטובים בעולם סיכם: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם צמרת הכדורגל העולמית. מה שחשוב זו המוטיבציה שיש לנו להשתפר כקבוצה. הניצחון הזה ענק לשחקנים, לאוהדים למועדון. יש עוד דרך ארוכה עד לסיום העונה. נצטרך לנסות להשיג את המטרות שלנו. הניצחון נתן לנו את האמונה ביכולת שלנו, אבל צריך לרדת לקרקע מול קריסטל פאלאס. דלה עלי? הייתה לו מוטיבציה ענקית בוומבלי. הוא כבש צמד, אבל היה צריך לכבוש שלושער".


MIRROR SPORT: Re-alli-ty show #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/kQFjhRDCx9

— Neil Henderson (@hendopolis) November 1, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי