פפ גווארדיולה: אגוארו נכנס להיסטוריה של מנצ'סטר סיטי

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

מאמן הסיטיזנס החמיא לחלוץ שהפך למלך השערים של המועדון ב-2:4 הנפלא על נאפולי. אגוארו: "אשמור את החולצה לבן שלי, למשפחה ולחברים בארגנטינה"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי חתמה ערב ענק לכדורגל האנגלי עם 2:4 נפלא בנאפולי באחד המשחקים הטובים ביותר שנראו העונה בליגת האלופות. היכולת של הסיטיזנס הזכירה את ברצלונה של פפ בימיה היפים, וגם נאפולי לא נפלה ממנה, לפחות לא בחלק הראשון של המשחק.


למרות הגולים הנפלאים והיכולת הטכנית הנהדרת של שאר השחקנים, את הזרקורים משך כמובן סרחיו אגוארו ששבר את שיא השערים במנצ'סטר סיטי בכל הזמנים כשהגיע ל-178 ב-256 משחקים. "אני מאושר כי השגתי את השיא בעזרת החברים שלי בקבוצה. אני שומר את החולצה הזאת ששיחקתי בה לבן שלי, למשפחה ולחברים בארגנטינה. אני הולך ליהנות מהרגע הזה. לנצח בחוץ תמיד קשה ובעיקר קבוצה כזאת ועוד לעלות לשלב הבא באותו משחק". 91 אחוז מהשערים של אגוארו הובקעו מתוך הרחבה.




גווארדיולה החמיא לכוכב שלו: "זו הבמה המושלמת עבורו להשיג את השיא. במצב 2:3 זה כל כך היה חשוב ונפלא. עבור מנצ'סטר סיטי זה נפלא שיש לה שחקן כזה שהוא כבר חלק מההיסטוריה שלה".


ב-16 משחקים העונה סיטי עדיין לא ספגה הפסד והמאמן הספרדי הוסיף: "לנצח את נאפולי פעמיים בתוך שבועיים זה הישג אדיר. ב-20 דקות ראשונות הם שחטו אותנו. ניסינו לחסום את העמדה השמאלית. יצאנו מזה בגדול. אני יודע טוב מאוד איזו קבוצה ענקית הצלחנו לנצח כאן. אני בעצמי אוהב לראות אותם משחקים".


SUN SPORT: 188 Serg goal record as City storm it #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/rADpt5SmyZ

— Neil Henderson (@hendopolis) November 1, 2017


בנאפולי מאוכזבים מאוד ומבינים שהסיכוי שלהם להגיע לשמינית הגמר הוא קלוש. הפרטנופיי חייבים לנצח בשני המשחקים שנותרו כדי להשאיר לעצמם סיכוי להעפלה. המאמן מאוריציו סארי טען בסיום שהפציעה של פאוזי גולאם הייתה אחת הסיבות המרכזיות להפסד. "נתקלנו בקבוצה גדולה ועשינו להם בעיות גדולות והצלחנו לדחוף אותם, אבל אחרי פציעת גולאם ספגנו. עצוב לי שספגנו ממתפרצות. יש לנו סגל מאוד טכני, אבל במצבים של כדורים חופשיים השחקנים שלנו לא מספיק גבוהים ולא מספיק פיזיים".


pic.twitter.com/54FxZGTJae

— Manchester City (@ManCity) November 1, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי