הפסד לבאיירן יערער את מעמדו של בוס: "דורטמונד היא ננס אירופי"

פיטר בוס
פיטר בוס | Gettyimages

הקבוצה הגרמנית בהלם אחרי ה-1:1 מול אפואל ניקוסיה שפגע לה בצורה משמעותית בסיכויים להעפיל לשמינית הגמר, המאמן ההולנדי: "איבדנו את הביטחון". שמלצר: "אנחנו בתקופה קשה"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד בהלם בעקבות קריסת המערכות בשבועות האחרונים שנישלה אותה מהמקום הראשון בטבלת הבונדסליגה והורידה לה באופן משמעותי את הסיכויים להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ה-1:1 מול אפואל ניקוסיה. גם מעמדו של המאמן פיטר בוס מתחיל להתערער.

הכותרת של "בילד" אומרת הכל: "דורטמונד היא רק ננס אירופי". פרשני העיתון כתבו: "בוס עדיין מחכה לניצחון הראשון שלו בליגת האלופות והעתיד של הקבוצה במפעל כבר כמעט נחתם. הם ישחקו בליגה האירופית". המשחק הבא של דורטמונד יהיה בשבת הוא נגד באיירן מינכן והפסד יכול לערער עוד יותר את הכיסא של המאמן.

השוורצגלבן לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים בליגה ובליגת האלופות. ואתמול הקפריסאים בעטו לשער לראשונה בדקה ה-51 ועדיין יצאו עם תיקו. החלוץ פייר אמריק אובאמיאנג לא כבש כבר ארבעה משחקים רצופים, אבל בוס ניסה להרגיע: "הוא צריך לחשוב מה קורה איתו, אבל אני בטוח שהוא יחזור להבקיע. דיברתי איתו לפי המשחק וניסיתי להסביר לו מה לעשות כדי להשתפר. אני בטוח שזה יגיע. אני מבין את האכזבה. אנחנו אמורים לנצח משחק נגד יריבה כזאת. איבדנו חלק מהביטחון שהיה לנו". דורטמונד סיימה את המשחק עם 4:30 בבעיטות לשער ועם נקודה אחת בלבד.

הקפטן מרסל שמלצר הודה: "אנחנו בתקופה קשה. נצטרך להמשיך לעבוד קשה, להתאמן ואולי נצא מזה. במחצית הראשונה הגענו להרבה מצבים, אבל החמצנו".

יורגן קלופ. שוקל להחליף בועט (AFP)
יורגן קלופ. שוקל להחליף בועט (AFP)

במשחק נוסף, ליברפול רשמה ניצחון שני רצוף על מאריבור והפעם "הסתפקה" ב-0:3 לעומת ה-0:7 לפני שבועיים בסלובניה. הקבוצה איבדה את ג'ורג'יניו ויינאלדום שנפצע בקרסול וייעדר מול ווסטהאם בליגה. יורגן קלופ אמר אחרי הניצחון שפיליפה קוטיניו לא ישחק נגד ווסטהאם במחזור הקרוב כיוון שהוא עובר טיפולים כבר עשרה ימים בגלל פציעה במפשעה.

מוחמד סלאח המשיך להרשים במדי ליברפול עם שערו העשירי העונה בכל המפעלים. ג'יימס מילנר החמיץ עוד פנדל וקלופ הודה שייתכן שיצטרך למצוא בועט חדש: "אולי נמצא בועט חדש, אבל זה לא נורא שאתה מחמיץ אחרי ניצחון. זה לא היה אולי המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל שלושה שערים, רשת נקייה, לא צריך יותר מזה". קלופ החמיא לאלכס אוקסלייד צ'מברליין, שספג ביקורות קשות מאז הגיע ואתמול פתח בפעם השנייה בלבד בהרכב. "הוא הראה למה רכשנו אותו".

הקשר הישראלי של מאריבור מרואן קבהא קיבל ציון 6.5 ב"דיילי מייל". רק שני שחקנים בלבד בקבוצה הסלובנית קיבלו ציון גבוהה מהליגיונר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי