בופון השיב לדבריו של ראקיטיץ': החולצה שלי תחכה לך מחר

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

קשר ברצלונה התייחס להדחה של נבחרת איטליה לפני המשחק מול יובנטוס בליגת האלופות: "הייתי מוותר על המקום במונדיאל כדי שג'יג'י יהיה שם". השוער ענה: "אולי זה לא רעיון טוב שאני אשחק בקישור"

(גודל טקסט)
יובנטוס תארח מחר (רביעי) את ברצלונה במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של ליגת האלופות. הגברת הזקנה תנסה לנקום לאחר התבוסה 3:0 במשחק הראשון, אך היא תגיע למשחק אחרי הפסד ליגה, 3:2 אצל סמפדוריה, שהרחיק אותה מנאפולי המוליכה. סגנית אלופת ספרד, מנגד, פתחה פער מבטיח של עשר נקודות בצמרת הליגה הספרדית בסוף השבוע והיא תזדקק לנקודה בטורינו על מנת להבטיח את המקום הראשון בבית.


איבן ראקיטיץ' דיבר לקראת המשחק והתייחס, איך לא, לשוער יובנטוס: "הייתי מוותר על מקומי במונדיאל עבור בופון אם הייתי יכול. אני מכבד אותו מאוד. אני צריך להסביר לו משהו על כדורגל? אתם בכלל לא בכיוון. ראיתי את הבכי שלו אחרי שנבחרת איטליה הודחה והתחלתי להזיל דמעות בעצמי. חבל לי שלא תהיה לו את ההזדמנות להיפרד מהמשחק בגביע העולם ברוסיה. כל ילד שבונה לעצמו נבחרת חלומות שם את ג'יג'י בין הקורות".



השוער האיטלקי, ששמע את דבריו של קשר ברצלונה, הגיב מאוחר יותר ברשתות החברתיות וכתב: "איבן היקר, כשוער אני אולי עדיין יכול להמשיך לשחק, אבל לעשות זאת בקרואטיה כקשר במקומך אולי לא יהיה רעיון כל כך טוב. אני אומר את זה לטובתך. צחוק בצד, המילים שלך הן מתנה נפלאה עבורי. תודה לך ולג'ורדי אלבה – החולצה שלי תחכה לך מחר". הקשר מיהר להגיב לשוער: "החולצה שלך תהיה מתנה מדהימה בשבילי".


Dear @ivanrakitic , as a goalkeeper I might still play but playing for Croatia as a midfielder in your place might not be a great idea: I am saying it for your good sake. Joking apart, your words have been a great gift. Thanks to you and @JordiAlba: my jersey is waiting for you

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) November 21, 2017

Rakitic: "I would give my place in the world cup to Buffon. When you see him cry, they make you want to cry by his side. He is a big icon to the world football" pic.twitter.com/FqxvLXMeKd

— Football Tweets (@FutballTweets) November 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי