בוס: חשוב שננצח את שאלקה בדרבי גם עבור המעמד שלי

פיטר בוס
פיטר בוס | AFP

מאמן בורוסיה דורטמונד מודע למעמדו הרעוע אחרי ה-2:1 לטוטנהאם בליגת האלופות. הארי קיין מרוצה: "אחרי ההפסד לארסנל דיברנו שאנחנו חייבים לחזור לנצח וזה מה שעשינו"

(גודל טקסט)
המשבר של בורוסיה דורטמונד נמשך. הקבוצה הגרמנית כבר הובילה, אבל כהרגלה גילתה לוזריות והפסידה אמש (שלישי) 2:1 לטוטנהאם ואיבדה באופן סופי את הסיכויים להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות וגם המקום לליגה האירופית בסכנה.


מעמדו של פיטר בוס, שחגג יום הולדת בגיל 54, ממשיך להיות מעורער. החלוץ פייר אמריק אובמיאנג, שחזר מהשעיה, הראה באצבעו לכיוונו של המאמן ההולנדי כאות מחאה על ההשעיה. בעשרת המשחקים האחרונים הפסידו השוורצגלבן שש פעמים, השיגו שלוש תוצאות תיקו וניצחו פעם אחת בלבד. בוס עצמו מודע למעמדו: "יש לנו עכשיו משחק נגד שאלקה בדרבי של חבל הרוהר ואנחנו חייבים לנצח אותו. אני יודע שחשוב שננצח גם עבור המעמד שלי".




בצד של טוטנהאם יש שביעות רצון גדול מההתאוששות המהירה של השחקנים מההפסד בדרבי לארסנל והבטיחו את המקום הראשון בבית, בו כזכור נמצאת גם ריאל מדריד. החלוץ הארי קיין אמר: "אחרי ההפסד לארסנל אמרנו בינינו שאנחנו חייבים לחזור חזרה ולנצח וזה מה שעשינו".


Great response in the second half and another big @ChampionsLeague away win. Topping our group says a lot. #UCL#COYSpic.twitter.com/kG2bGrWCDZ

— Harry Kane (@HKane) November 21, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי