קלופ השתולל: במחצית השנייה פשוט לא שיחקנו כדורגל

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול היה נסער אחרי ה-3:3 מול סביליה, אך למרות שקבוצתו שמטה יתרון של שלושה שערים הוא מתעקש: "זאת לא בעיה מנטלית, זה יכול לקרות"

(גודל טקסט)
רק בשבוע שעבר יורגן קלופ היה בבדיקות בבית החולים ואמר לאחר מכן שהוא כבר בן חמישים וצריך לקחת את הכדורגל יותר בקלות, אבל אתמול (שלישי) הוא לא היה יכול להירגע ולשתוק אחרי שליברפול ספגה שער שיוויון בדקה ה-94 בסביליה, אחרי שכבר הובילה 0:3.


התקשורת האנגלית לא נשארה אדישה לתוצאה ופרסמה כותרות דרמטיות.  "דיילי סטאר" כתב בענק בשער: "כאוס קלופ" והסביר: "מנג'ר ליברפול השתגע אחרי שהקבוצה איבדה יתרון של שלושה שערים". באנגליה השוו את המשחק לגמר האלופות ב-2005, בו פיגרו המייטירדס מול מילאן 3:0 והשוו ל-3:3 בדרך לזכייה בתואר אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה.


 



ליברפול אומנם זקוקה כעת רק לנקודה במשחק הביתי נגד ספרטק מוסקבה, אבל הדרך בה ההגנה של קלופ שוב התפרקה, הטריפה את המנג'ר הגרמני. "דיילי מייל" יצא עם הכותרת המשעשעת: "קופ פלופ לקלופ", כש"הסאן" בחר בכותרת: "העונש של קלופ בסביליה". העיתון "אי ספורט" עקץ: "לא מסוגלים להגן. שוב עולות שאלות לגבי טיב היכולת של הגנת ליברפול, שלא הצליחה לשמור על יתרון 0:3". 


 

Wednesday's i SPORT: Indefensible #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/DkCLnQJjlu

— Helen Miller (@MsHelicat) 21 בנובמבר 2017


 

1297 יום חלפו מאז ליברפול שמטה יתרון 0:3 במשחק כלשהו, בפעם האחרונה שזה קרה הם איבדו את האליפות מול קריסטל פאלאס במאי 2014 כשהובילו בסלהרסט פארק 0:3 והמשחק הסתיים ב-3:3 וקטע את חלום האליפות של ברנדן רוג'רס באותה עונה, שזכורה בעיקר בעקבות ההחלקה של סטיבן ג'רארד מול צ'לסי.


"הפסקנו לשחק במחצית, לא שיחקנו כדורגל", אמר קלופ אחרי המשחק. "קבוצה כמו שלנו צריכה לשלוט במשחק עם הכדור. פתחנו עבורם את הדלת ולא סגרנו. היינו פסיביים במחצית השנייה. הראשונה אולי הייתה המחצית הכי טובה שלנו מזה זמן רב, אבל בשנייה פשוט לא שיחקנו. הם כבשו את השער הראשון וזה שינה את כל האווירה באיצטדיון".



קלופ. לא חושב שמדובר בבעיה מנטלית (Gettyimages)


הגרמני הכחיש שהמנטליות של הקבוצה קורסת במשחקים גדולים: "זה לא נכון. הוכחנו שיש לנו מנטליות חזקה נגד בורוסיה דורטמונד ברבע גמר הליגה האירופית שנה שעברה שהסתיים ב- 3:4. זאת לא מנטליות, זה יכול לקרות, אבל אנחנו חייבים ללמוד לשחק במשחקים עם אווירה מדהימה כזאת ביציעים, כשהאוהדים של היריבה דוחפים אותה".


מנגד, וויסאם בן יידר שכבש צמד לסביליה והפך למלך השערים שלה בליגת האלופות עם שמונה כיבושים, עקץ את מילאן בטוויטר כשצייץ: "מקווה שבמילאן רואים את המשחק". 

 

Hope @acmilan watched it pic.twitter.com/EbkaA5GGBy

— Wissam Ben Yedder (@WissBenYedder) 21 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי