ניימאר נשאל על ריאל וקילל: פ** אתם לא עוזבים אותי

ניר ביטון, ניימאר
ניר ביטון, ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' נטש בזעם את המיקס זון לאחר ה-1:7 הגדול על סלטיק, אמרי: "הוא יוצא מהכלל וגורם לכולם ליהנות מהכישרון שלו". ביטון קיבל ציון נמוך. מכה לבאיירן מינכן: טיאגו ייעדר תקופה ארוכה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

למרות כל הדיבורים והשמועות, ניימאר הוכיח אתמול (רביעי) שהמעבר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן רק יכול לעשות לו טוב מבחינה מקצועית. הכוכב הברזילאי כבש פעמיים וגם בישל ב-1:7 הענק של הקבוצה הצרפתית על סלטיק בליגת האלופות והוא מדורג שני בטבלת הכובשים של המפעל עם שישה שערים לעומת שמונה של רונאלדו.

זו פתיחת העונה הטובה ביותר של ניימאר בצ'מפיונס. ב-2013/14 הוא לא הבקיע בחמשת המשחקים הראשונים ובעונות הבאות הסתפק בשני שערים בחמשת מחזורי הפתיחה. עונת 2014/15 הייתה הטובה ביותר שלו (עשרה שערים בעונה שלמה), והוא נראה הבטוחה לעקוף את המספר הזה. אדינסון קבאני הגיע ל-150 שערים מאז הגיע למועדון מבירת צרפת.

הכותרת הראשית של "ל'אקיפ" זעקה: "פאריס זו חגיגה". "ניימאר הוליך את פ.ס.ז' לניצחון הגדול שלה בהיסטוריה בצ'מפיונס". פרשני העיתון הצרפתי טענו שהיה זה הערב הכי גדול של ניימאר מאז הגיע, וששלישיית ה-MCN היא הטובה באירופה.

המאמן אונאי אמרי שיבח את הכוכב ה-222 מיליון יורו: "הוא יוצא מהכלל. הוא רוצה לשחק את המשחקים ולהיות נוכח על כר הדשא. הוא גורם לכולם ליהנות מהכישרון שלו. אנחנו מאושרים, אבל אם אפשר היה למחוק את השער שספגנו מסלטיק היה אפילו טוב יותר. ברור שהולך להיות משחק גדול בגרמניה. הם רוצים לעשות רמונטדה (קאמבק). הם מסוגלים לזה, אבל יש לנו את הכלים למנוע זאת". רק הפסד 4:0 במינכן ימנע מפ.ס.ז' את העלייה מהמקום הראשון בבית.

במקביל, ניימאר כועס על התקשורת במדריד שלא מרפה ממנו בנוגע להצטרפות לריאל. גם לאחר הניצחון הגדול על סלטיק נשאל הכוכב הברזילאי לגבי אפשרות שיגיע לבירת ספרד ונטש בזעם את המיקס כשהוא מקלל: "פ**, אתם לא עוזבים אותי וכל הזמן רוצים לדעת רק על ריאל מדריד". 

ניימאר. כולם נהנים מהכישרון שלו (AFP)
ניימאר. כולם נהנים מהכישרון שלו (AFP)

ניר ביטון נשאר ברגע האחרון על הספסל, אבל אחרי 13 דקות החליף את מייקל לוסטיג הפצוע וקיבל ציון 3 בעיתון "דיילי רקורד", שכתב: "ניימאר היה גדול מדי עבורו. הוא לא הצליח להשתלט עליו". אגב, ביטון קיבל את הציון הכי נמוך בהגנה, כשהשאר קיבלו 4. "ל'אקיפ" היה אפילו פחות נדיב והעניק לביטון ציון 2.

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס הודה שקבוצתו עשתה את העבודה קלה יותר לפ.ס.ז', אבל הדגיש: "לפעמים צריך להוריד את הכובע בכל הקשור לאיכות. זו קבוצת צמרת עם שחקני צמרת. השחקנים שלנו נתנו את המקסימום והוציאו הכל על המגרש. הם נלחמו, אבל אני מאוכזב מההפסד הגבוה. אנחנו צריכים ללמוד להחזיק טוב יותר בכדור".

בשורות רעות בבאיירן מינכן. הקבוצה אישרה שהקשר טיאגו אלקנטרה שנפצע ב-1:2 על אנדרלכט ייעדר תקופה ארוכה ולא צפוי לשחק גם בשמינית הגמר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי