"ניימאר מקבל יחס מיוחד בקבוצה, אבל אני לא מקנא בו"

ניימאר
ניימאר | AFP

אדריאן ראביו התראיין לפני המשחק מול ריאל מדריד בליגת האלופות והתייחס לכוכב הברזילאי: "הוא לא שחצן". אצל הבלאנקוס מאמינים: הארי קיין ודלה עלי יצטרפו בקיץ הקרוב. וגם: התפתחות בגזרת לבנדובסקי

(גודל טקסט)

קשר פאריס סן ז'רמן אדריאן ראביו התראיין ל"ל'אקיפ" לקראת המשחק נגד ריאל מדריד ביום רביעי בליגת האלופות (21:45). הצרפתי הודה שלכל השחקנים בחדר ההלבשה ידוע שלניימאר ולקיליאן אמבפה יש פריבלגיות ויחס מיוחד במועדון. "ברור לנו שניימאר הגיע ככוכב ויש לו יחס מיוחד בקבוצה וגם לקיליאן, אבל זה לא אמור להשפיע על השחקנים האחרים. אישית, זה לא מזיז לי ואני לא מתייחס לזה. אני לא מקנא בניימאר. בחדר ההלבשה הוא בחור פשוט ולא מתנהג בשחצנות, למרות שבמעמדו הוא היה יכול".

על המשחק נגד ריאל מדריד אמר הקשר: "הסיכויים לכל קבוצה הם 50 אחוזים. אנחנו לא מתרשמים מהעובדה שריאל מדריד במשבר כלשהו. הם ירצו להציל את העונה נגדנו, יעלו במוטיבציית יתר ויש להם ניסיון גדול מאיתנו באלופות. כל הרגשת עליונות שלנו עליהם תהיה טעות. חייבים לגשת למשחק בשיא הזהירות". בכתבה אחרת על פ.ס.ז' ב'"ל'פריזיאן" נאמר שטיאגו סילבה, שהיה מנהיג בקבוצה עד לקיץ האחרון ואחד השחקנים המוערכים בחדר ההלבשה, איבד את כוחו ורק הברזילאים בקבוצה תומכים בו כיום. בקבוצה מודאגים מכך שאדינסון קבאני פצוע ולא ישחק היום מול טולוז.

בצד השני, בריאל מדריד שתשחק היום (21:45) נגד ריאל סוסיאדד עסוקים גם בתכנון העונה הבאה. "מארקה" כתב שעתידו של הארי קיין בטוטנהאם נמצא בידיים של מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו. שניהם מבוקשים בריאל מדריד לעונה הבאה. העיתון הדגיש שמנצ'סטר יונייטד הציעה לקיין שכר כפול בקיץ האחרון, אבל מי שעצר את עזיבתו היה הארגנטינאי. השאלה הגדולה היא אם פוצ'טינו ירצה לעזוב בקיץ הקרוב או ב-2019, יחד איתו אמורים לפי העיתון לעזוב גם הארי קיין ודלה עלי, כנראה לבירת ספרד.


זוכים ליחס מיוחד. ניימאר ואמבפה (Gettyimages)

דיווח נוסף מדבר על כך שריאל מדריד רוצה את מגן פולהאם, ראיין ססניון, שמבוקש גם בטוטנהאם וקבוצות אחרות ובגיל 17 כבר הושווה לגארת' בייל, ובראיון ל"סקיי ספורט" אמר: "זה מחמיא לי". הוא כבש 16 שערים ובישל עוד שבעה. גם מגן סוסיאדד אלברו אודריוסולה שמועמד להצטרף לבלאנקוס כגיבוי לדני קרבחאל בעונה הבאה ישחק היום בברנבאו והאוהדים יוכלו להתרשם משחקן הרכש האפשרי.

בנוסף, למרות ההכחשות של רוברט לבנדובסקי שהוא לא רוצה להיכנס לספקולציות על מעברו האפשרי לריאל מדריד, פורסם בפולין ב"פשגלונד פורטובי" שהוא בדק אצל ראשי באיירן מינכן מה תהיה עמדתם לגבי מכירתו לאלופת אירופה והתקיימה פגישה ראשונית בינו וסוכנו לראשי המועדון הבווארי. נכון לעכשיו עמדת באיירן שלילית, אבל לפי הדיווח מפולין הדלת להעברתו לבלאנקוס.

בתוך כך, אלברו מוראטה ששיחק בריאל מדריד חושש שגמר את העונה. החלוץ הספרדי עובר טיפולים בפרנקפורט במרפאה של פטר וולהינג, שנחשב לאחד הרופאים הבכירים. הוא עבר שתי בדיקות ויעבור בדיקה נוספת שתקבע האם הוא סיים את העונה. הוא כנראה לא יהיה כשיר למשחק הקרוב. בראיון שיתפרסם בשבוע הבא התייחס מוראטה לחזרה אפשרית לבירת ספרד ואמר: "טוב לי בצ'לסי, אבל מדריד זאת מדריד".


היעד הבא מדריד? הארי קיין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי