מרסלו לקראת פ.ס.ז': בטוח שניימאר ישחק בריאל מדריד

מרסלו
מרסלו | Getty

המגן הברזילאי דיבר על חבריו לקבוצה ועל המשחק המתקרב בשמינית הגמר: "לפאריס יש סגל מעולה, זה בהחלט יכול היה להיות הגמר". זידאן: "משחק שמביא 350 אחוז מוטיבציה". קבאני: "לשחק נגד ריאל יהיה מרגש"

(גודל טקסט)
ליגת האלופות תחזור למגרשים השבוע, וכל העיניים נשואות למפגש הענקיות בין ריאל מדריד לפאריס סן ז'רמן בסנטיאגו ברנבאו (רביעי, 21:45). אלופת צרפת מגיעה בכושר מעולה כשהיא שולטת בליגה המקומית ללא עוררין ומנגד אלופת אירופה באה להמשיך את המסע לכיוון גביע שלישי ברצף. שחקני שתי הקבוצות עמוסות הכוכבים לא נחים ומוסיפים למתח הגובר לקראת המשחק.


מגן נבחרת ברזיל וריאל מדריד מרסלו התראיין בתוכנית הטלוויזיה "אספורטה" הברזילאית והעלה שוב את הספקולציות לפיהן ניימאר יעבור לריאל מדריד: "אני בטוח שניימאר ישחק יום אחד בריאל מדריד. זה יהיה מצוין אם יגיע אלינו כי הוא שחקן גדול ואני חושב שכל השחקנים הטובים צריכים לשחק בריאל מדריד".


השמועות כי כריסטיאנו רונאלדו לא מרוצה בריאל: "לא חושב. אם לא הייתי מרוצה בקבוצה כלשהי לא הייתי שם. רונאלדו הוא אדם מבוגר שיש לו קשר חזק עם ריאל מדריד. אני לא חושב שהוא לא מרוצה".



המשחק נגד פאריס סן ז'רמן: "אני בהחלט חושב שזה היה יכול להיות הגמר. לפאריס יש סגל מעולה והיא קבוצה גדולה ולנו יש את השם הכי טוב באירופה".



"לא חושב שהוא לא מרוצה". מרסלו עם רונאלדו (AFP)


מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן התראיין ברשת RTL הצרפתית והודה שהמצב בקבוצה הוא תוצאה של העבודה שלו: "אני אחראי לכל המצב הזה", אמר זיזו בתשובה לשאלה איך קרה שריאל מדריד רחוקה 17 נקודות מברצלונה בליגה והודחה מגביע המלך.


מצב הקבוצה: "אני חייב לגבות את השחקנים שלי ולא משנה מה קורה. אני הבוס של הקבוצה ואני מנסה לשפר אותם. אני רוצה להיות איתם ולא משנה מה יקרה. אעשה הכל להישאר כאן. האם אני משחק על העתיד שלי? אלה דברים שעיתונאים שואלים אותם. אני מתכונן למשחק נגד פ.ס.ז' בלי לחשוב על שנה הבאה. אף פעם לא חשבתי שאגיע לריאל מדריד לכל החיים. ברור שיום אחד אצטרך לעזוב".


ביקורת על קרים בנזמה: "כל אחד צריך לתת קצת יותר במשחק הזה. גם אני בתוכם ובנזמה כמו כולם. אנחנו מדברים על משחק שמביא 350 אחוז מוטיבציה לכולם. בנזמה במצב טוב ליום רביעי. פ.ס.ז' משתפרת בכל שנה יותר. אני לא מופתע שקיליאן אמבפה שחקן גדול. אוניי אמרי? מאמן מצוין שכמו אצלנו בריאל מדריד אם הוא לא מנצח שני משחקים הוא כבר בלחץ של התקשורת



"ברור שיום אחד אצטרך לעזוב". זידאן (AFP)


חלוץ פאריס סן ז'רמן אדינסון קבאני התראיין ל"מארקה" לקראת המשחק המסקרן וחשף את החלום שלו: "לכבוש במספרת בגמר ליגת האלופות, כי עוד לא כבשתי במספרת. זה יהיה גם אתגר עבורי לכבוש בסנטיאגו ברנבאו. בפעם האחרונה ששיחקנו שם הפסדנו 0:1 בשלב הבתים ולא כבשתי. אנחנו בכושר מעולה, אבל בכדורגל אתה יכול לתפוס לפעמים משחק חלש ולהפסיד. אנחנו יודעים מה עומד לפנינו וזה מעיר אותנו".


הרגע הכי טוב של פ.ס.ז' מאז הגיע: "החתמנו שחקנים חשובים ויש לנו המון ביטחון על כר הדשא. יש לנו מוטיבציה ענקית".


המשחק שיכול להפוך את פ.ס.ז' לגדולה באירופה: "כולנו יודעים שיהיה קשה. לשחק נגד ריאל מדריד עם כל כך הרבה היסטוריה יהיה מרגש ואתה רוצה כבר לקפוץ למגרש. אנחנו משחקים נגד שחקנים מנוסים שיכולים לעשות את ההבדל בכל רגע. ברנבאו הוא מבצר. אנחנו קבוצה צעירה יחסית שרוצה להשתפר כל הזמן".



מוכן לריאל? אמרי וניימאר (AFP) 


התרומה של אוניי אמרי כמאמן: "הדבר העיקרי הוא האמון שלו בי. יש לו המון מוטיבציה וזה חשוב לכל שחקן. כדורגל הוא כמו בחיים, אם אתה עובד קשה אתה מצליח. שנה שעברה הפסדנו בקאמפ נואו משחק מדהים. כנראה שנזגר עלינו להפסיד כדי ללמוד עוד. אני לא מאשים את השופט במשחק ההוא כי 98 אחוז מהמשחקים מוכרעים בגלל שהיריבה פשוט יותר טובה. דברים אחרים מבחינתי לא קובעים".


המשבר של רונאלדו: "הוא הרבה יותר מנוסה ממני והוא ידע איך לצאת ממנו. הוא יודע שדברים כאלה יכולים לקרות. הוא חלוץ שמאמין בעצמו וזה יכול להיעצר עבורו במשחק נגדנו".



Portada de MARCA | Cavani apunta al Bernabéu. pic.twitter.com/2k8jfsNrAh

— Real Gómez (@RealGomezRM) 11 בפברואר 2018


היום בו השווה את שיאו של זלאטן איברהימוביץ' עם 157 שערים: "זה היה משחק לא קל נגד מונפלייה. כשכבשתי חשבתי על הדרך הארוכה שעשיתי. מה שהדהים אותי היתה התגובה של חברי ושל הקהל וזה מילא אותי באושר".


האם נהנה לשחק מספר 9: "אני לא רואה את זה כך. אני אוהב לשחק גם באגפים ולעשות איגוף לשער. שערים כאלה נותנים לי את ההנאה בכדורגל כך שאני לא רוצה לשחק רק במרכז. גם נולדתי שחקן שרוצה לעשות הגנה, בלעדיה אולי הייתי כובש 10-15 שערים יותר בעונה".


חשיבות הזכייה בליגת האלופות: "זה מפעל יוקרתי וחשוב לזכות בתואר, אבל אני חושב שהאליפות במדינה חשובה לא פחות".


על קיליאן אמבפה: "יש שחקנים שנולדים עם כישרון טבעי. אחרים צריכים לעבוד קשה. הוא שחקן עם פוטנציאל ענק שצובר ניסיון. הוא ילד בוגר שיודע שהוא צריך לעבוד. הוא כבר שחקן ברמה עולמית, אבל זה תלוי בו אם יתקדם עוד יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי