"רונאלדו שאג פעמיים, ניימאר אפס. הוא פשוט גדול עליו"

ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו
ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו | AFP

חגיגות בריאל מדריד מה-1:3 על פ.ס.ז' באלופות, זידאן: "כריסטיאנו עושה דברים מדהימים, הוא תמיד שם". ראמוס הפתיע: "גם אם נזכה בצ'מפיונס, אולי זידאן יעזוב". רונאלדו שוחח בסיום עם ניימאר ועורר גל שמועות

(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה רעה עם יכולת רעה בליגה והדחה מהגביע הספרדי, ריאל מדריד חזרה למפעל היחיד שנשאר לה העונה ושהיא הכי אוהבת וגברה אמש (רביעי) ב"סנטיאגו ברנבאו" 1:3 על פאריס סן ז'רמן, עם צמד של כריסטיאנו רונאלדו.


"מדריד תמיד חוזרת" כתב העיתון "מארקה" על הניצחון שאומנם עדיין לא מבטיח סופית לאלופת אירופה את העלייה, אבל הקבוצה ללא ספק בטירוף חושים ויחד איתה התקשורת הספרדית. בשער של "אס" נכתב: "איך אפשר לא לאהוב אותך?", במחווה למשפט של אוהדי הבלאנקוס וגם נפסק חד משמעית: "רונאלדו עדיין גדול על ניימאר". יחד עם זאת, "אס" טען שהשניים נראו בכמה רגעים מתחבקים ומדברים ביחד כאילו הם משחקים באותה קבוצה, ופירשו זאת כרמז לכך שהברזילאי עשוי להגיע למדריד.



גם התקשורת העולמית עסקה במשחק. "גאזטה דלו ספורט" כתב: "ריאל מדריד לא סופרת את הרומנטיקה. פ.ס.ז' לא הפסידה עד אתמול ב'ולנטיין דיי' בעשר השנים האחרונות, אבל במשחק ה-11 נוצחה. רונאלדו שאג פעמיים וניימאר אפס". "דיילי מייל" הבריטי כתב: "רואנלדו ניצח בדו-קרב שלו מול ניימאר. פ.ס.ז' צריכה עכשיו לטפס על הר כדי לעבור". "אולה" הארגנטינאי: "כשליגת האלופות מגיעה ריאל מדריד מתרוממת מהקרשים. המלך לבוש בלבן והיה ברור מי הקבוצה שתנצח". ESPN פירגן למאמן זינדין זידאן על החילופים שלו.


זידאן עצמו נשאר עם הרגליים על הקרקע בסיום: "זה לא נגמר. נשארו עוד 90 דקות או אפילו יותר. אנחנו מאושרים ששיחקנו משחק גדול והראנו אופי. האוהדים שלנו היו איתנו כל הזמן ותמכו בנו, איתם היינו כל הזמן ביתרון 0:1. אנחנו צריכים להיות מאושרים היום, אבל בעוד שלושה שבועות יש לנו משחק נוסף ואנחנו יודעים שאנחנו הולכים לסבול".


#LaPortada ¡¡¡Siiiiiiiuuuu!!! #UCLpic.twitter.com/pQ1n6Mx61A

— MARCA (@marca) February 14, 2018

על שיטת המשחק אמר: "שיחקנו ארבעה בקישור לעומת שלושה שלהם. לאיסקו היה משחק גדול והוא עזר לנו להחזיק יותר בכדור. עד עכשיו לא הפסדנו כבר 17 משחקים בסנטיאגו ברנבאו. זה היה מאמץ קבוצתי אדיר מצידנו. הצלחה ענקית של תוכנית המשחק. רונאלדו תמיד מופיע ברגעים הכי גדולים. זה לא קל להגיד עליו כל יום את אותם דברים, הוא תמיד עושה דברים מדהימים". המאמן הצרפתי לא רצה להשיב על הטענות אונאי אמרי על קיפוח מצד השופט או על הביקורת שספג כל העת: "הלילה הזה אנחנו חייבים להיות מאושרים ואפילו באופוריה".


כריסטיאנו רונאלדו
שכבש 101 שערים בליגת האלופות ורשם שיא כשחקן שכבש הכי הרבה שערים בקבוצה אחת במפעל, אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון חשוב. התחלנו טוב את המשחק, אבל אז ספגנו שער. זו ליגת האלופות ואנחנו קבוצה עם ניסיון. ידענו שהמשחק נמשך 90 דקות ורצינו לשחק טוב בבית. יש לנו יתרון של שני שערים לגומלין וזה יתרון טוב. ידענו שפ.ס.ז' מסוכנת וצריך ללחוץ אותם ולקחת את הכדור כי יש להם חלוצים מסוכנים. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר והיו לנו יותר מצבים. השערים שלי? כשאתה מנצח וכובש זה תמיד מיוחד, אבל הקרב הזה עוד לא נגמר. ניסע לפאריס לכבוש גם שם כדי להיות רגועים ולעלות לשלב הבא. האוהדים בברנבאו עזרו לנו".


Vamos equipo! pic.twitter.com/Z1Hon6cihl

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) February 14, 2018

נאצ'ו, שהחליף כמגן ימני את דני קרבחאל המושעה ושמר אישית על ניימאר הוסיף: "אנחנו מאושרים, אבל יש לנו עוד קרב לנצח. יצאנו בטירוף מהדקה הראשונה כדי לנצח את המשחק הזה. אנחנו פשוט חבורה של ווינרים".


"מארקה" קבע שלא קיליאן אמבפה או ניימאר, אלא מרקו אסנסיו שנכנס מחליף בדקה ה-79 ניצח את המשחק הזה וקיבל את הציון הכי גבוה. "הוא הפגין 11 דקות של גאונות". על רונאלדו נכתב: "אי אפשר להתעלות עליו. הוא הלורד של ליגת האלופות. הוא התעקש לבעוט את הפנדל וכבש שער עם הברך".


קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס אמר: "אם ריאל מדריד תזכה באלופות אתם בטוחים שזידאן יישאר, אבל אולי הוא יפתיע וייקח חופשה. זה ניצחון חשוב שייכנס לזכרון של כולם. שיחקנו עם ריכוז מקסימלי. למרות שספגנו, המשכנו לעבוד כדי לנצח. כל הקבוצה שיתפה פעולה כדי לעצור את החלוצים הטובים שלהם. חייבים לתת כבוד ליריבה לקראת הגומלין".


Another magical night at the Bernabéu! We head to Paris on March 6 with the advantage! #APorLa13pic.twitter.com/pIQ3ddGtGc

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) 14 בפברואר 2018

השוער קיילור נבאס אמר: "קשה להסביר את העניין שיש לריאל מדריד עם ליגת האלופות. טבעי שאנחנו מאושרים, אבל יודעים שהעבודה עוד לא הסתיימה. יש ביקורת נגדנו שאנחנו לא אוהבים, אבל אף אחד לא יוצא למגרש להראות להם שטעו, אלא פשוט רוצים לנצח. אנחנו רוצים לתת את זה למשפחה ולאוהדים שלנו. אנחנו הולכים עד המוות אחרי המאמן שלנו. בליגה יש לנו הרבה עליות וירידות, אבל במשחק הזה היינו ענקיים והוא נתן לנו המון ביטחון".


בתוך כך, מרקו אסנסיו דחה בקיץ הצעה מקבוצה אנגלית שהציעה עבורו 150 מיליון יורו. בלי קשר לסכום, צ'לסי וטוטנהאם היו גם בין הקבוצות שחלמו לרכוש אותו, אך נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, דרש בקיץ סכום הרבה יותר גדול. "אם מישהו רוצה את הילד ממאיורקה שישלם עליו 700 מיליון יורו. הוא לא ביקש אף פעם לעזוב כי הוא משוכנע שהוא יזכה בהישגים ותארים בריאל מדריד".  

ברדיו "קופה" נאמר על כך שאסנסיו מיעט לשחק מתחילת העונה: "הוא טיפוס שונה מאיסקו . כאשר איסקו לא שיחק הוא עשה הרבה בלאגן, אבל אסנסיו שתק. בריאל מדריד ידעו שהם צריכים את אסנסיו כשחקן שיכול לעשות מהפכה כשהוא נכנס כמחליף ומול פ.ס.ז' הוא הוכיח זאת בענק". לפי הפרשנים זידאן רואה ויודע מה היכולת של אסנסיו, אבל הוא התעקש כל העת על BBC ובמקביל הוא עוקב אחרי אסנסיו. לפי הדיווח, זידאן מדבר הרבה עם אסנסיו באימונים ומבקש ממנו לגלות סבלנות. "הוא יודע שיהיה בעתיד מספר אחד ושחקן הרכב קבוע. זו רק שאלה של זמן". לפי הדיווח, אחד השחקנים שתומכים באסנסיו בחדר ההלבשה הוא כריסטיאנו רונאלדו שיודע עד כמה הוא מוכשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי