הקרב על נעל הזכוכית: רומא ושחטאר רוצות לגעת ברבע הגמר

רומא
רומא | AFP

האיטלקים שישחקו ברביעי (21:45) בחרקוב הקפואה מאמינים ביכולתם לעבור את היריבה האוקראינית, שכבר הדיחה אותם בעבר בשמינית גמר האלופות. דה רוסי: "סיימנו מעל צ'לסי ואתלטיקו, אבל אנחנו לא פייבוריטים"

(גודל טקסט)

באוקראינה ייפגשו ברביעי (21:45) רומא ושחטאר דונייצק, שתי קבוצות שרבע גמר ליגת האלופות יהיה עבורן הישג. רומא, שמתאוששת מתקופה לא טובה וניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בסרייה A, תקווה לחזור מהמשחק הקשה לפחות עם שער חוץ שייתן לה יתרון בגומלין.

הליגה האוקראינית נפתחה מוקדם בשל המונדיאל המתקרב ושחטאר, שחזרה בשבוע שעבר מפגרת החורף עם ניצחון 0:5 על צ'רנומורץ, מדורגת ראשונה לפני דינמו קייב לה משחק חסר. שתי הקבוצות נפגשו לפני שבע שנים בליגת האלופות, גם כן בשלב שמינית הגמר, וידם של האוקראינים היתה על העליונה עם 2:6 בסיכום שני המשחקים.

רומא תשחק כנראה ללא אלסנדרו פלורנצי הפצוע, שלא התאמן ולא היה במסיבת העיתונאים, ובמקומו צפוי לעלות ברונו פרס הברזילאי. יחד עם זאת המאמן אוזביו די פרנצ'סקו הביע תקווה שבכל זאת פלורנצי יהיה כשיר למחר. קפטן רומא, דניאלה דה רוסי: "אני מרגיש כשיר לשחק עוד משחק השבוע ומרגיש טוב. אולי סיימנו ראשונים בבית שלנו, אבל זה שייך להיסטוריה. עשינו דברים גדולים השנה באלופות וסיימנו מעל צ'לסי ואתלטיקו מדריד, אבל זה שלב חדש. אין פיבוריטיות".

מי שינסה להוביל את הג'אלורוסי הוא הקשר הטורקי צ'נגיז אונגר שהפך לסיפור הצלחה לוהט בקבוצה לאחר שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. דה פרנצ'סקו: "הוא עשה דברים מיוחדים עבורנו באחרונה ואנחנו מאושרים שהוא בכושר מעולה. זה לא אומר שהוא בטוח יפתח, אני לא מגלה את ההרכב ורוצה שכולם יהיו דרוכים. אני מקווה שהקבוצה שלי לא תסבול במהלך המשחק מירידות פתאומיות ביכולת, זה הכי חשוב."

השחקן המסוכן ביותר של שחטאר הוא פקונדו פריירה. החלוץ הארגנטינאי בעל הדרכון האיטלקי הבקיע כבר 15 שערים בליגה ושניים בשלב הבתים באלופות, בו הדיחה שחטאר את נאפולי. יחד עם הקשרים מרלוס רומרו, שהבקיע בשישי ובישל את שלושת השערים האחרים ופרד, שמבוקש במנצ'סטר סיטי, האוקראינים יציגו חלק התקפי חזק. השחקן היחיד שחסר בסגל האוקראיני הוא הבלם מקסים מלישב. בשל המגרש ההרוס של הקבוצה המארחת, המשחק ייערך בחרקוב הקפואה בטמפרטורה של מינוס 4 מעלות.

שחקני שחטאר דונייצק. חלק התקפי מסוכן (AFP)שחקני שחטאר דונייצק. חלק התקפי מסוכן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי