סלאח חושף: אני נשאר לעבוד על הסיומת כשנגמר האימון

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

המצרי שכבש כבר 30 שערים צפוי לעקוף בקרוב את עונות השיא של לואיס סוארס ופרננדו טורס במדי ליברפול, אך הוא מקפיד לשמור על צניעות: "החמצתי יותר מידי עד כה". וגם: האיש שאחראי לתקופה המופלאה שעוברת עליו

(גודל טקסט)

"אני מקפיד לעבוד על החולשות שלי כי חשוב לי להבקיע גולים במגוון של דרכים ולא רק בצורה אחת כל הזמן", כך הסביר מוחמד סלאח שבמאזנו 30 שערים בכל המסגרות העונה במדי ליברפול והוא רחוק שער אחד בלבד מעונת השיא של לואיס סוארס במדי ליברפול ב-2013/14 (31 שערים) ושלושה מפרננדו טורס ב-2007/08 (33 שערים).

סלאח הסביר מה לדעתו הוביל לשינוי הגדול בכמות השערים שלו ונתן את הקרדיט לאיש שעומד על הקווים: "אצל יורגן קלופ אני משחק קרוב הרבה יותר לשער מאשר אצל כל המאמנים האחרים שאימנו אותי במהלך הקריירה. אני מגיע להמון הזדמנויות כי באימונים הוא אומר לי להישאר כל הזמן באזור המסוכן ולא ללכת לאחור. אנחנו עובדים על זה במהלך העונה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי".

על כך שהוא גם מרבה להחמיץ: "אני נשאר אחרי שכולם הולכים ועובד כשהאימונים מסתיימים בשביל לשפר את אחוז ניצול המצבים שלי. אי אפשר להבקיע עשרה שערים מעשר הזדמנויות – זה פשוט בלתי אפשרי. אני יודע שהחמצתי הרבה העונה, אבל אני מנסה כל הזמן לשפר את זה".


זיהה את היכולות של סלאח ולא נתן לו לרדת לאחור. יורגן קלופ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי