דה חאה הציל שמונה פעמים ונכנס לרשימה מכובדת מאוד

דה חאה
דה חאה | AFP

שוער יונייטד הביא נקודה בסביליה ושמר על המאזן המדהים של האנגליות מול הספרדיות בצ'מפיונס: שמונה משחקים, אפס הפסדים. וגם: אונדר, פריירה והמספר המיוחד של פוגבה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד שמרה על התוצאות הטובות שהשיגו חמש הקבוצות האנגליות בשלב שמינית גמר ליגת האלופות כשחילצה 0:0 בסביליה. שחטאר דונייצק פיגרה 1:0 מול רומא אבל הפכה ל-1:2 ולמרות זאת מדובר בתוצאה עבירה עבור האיטלקים בגומלין באולימפיקו. שני משחקי הגומלין יתקיימו בעוד כשלושה שבועות.




המספרים: 



0
– אפס ניצחונות בשמונה מפגשים, זה המאזן העגום של הקבוצות הספרדיות העונה מול הקבוצות האנגליות בליגה האלופות. האנגליות ניצחו פעמיים (צ'לסי את אתלטיקו, טוטנהאם את ריאל) ושישה מפגשים אחרים נסתיימו בתיקו (סביליה מחזיקה במחצית מהן – 2 מול ליברפול ואחד מול יונייטד)


1 – רק ניצחון אחד ליונייטד בשבעת משחקי הנוק אאוט האחרונים שלהם בליגת האלופות, וגם המפגש הראשון אי פעם בין שני המועדונים במסגרת אירופית.



מוריניו. יש סיבה לחמיצות (Getty)


1.25 – אונדר כבש את שער היתרון לרומא שהיה החמישי שלו בארבעה משחקים רצופים, ממוצע של 1.25 שער למשחק.


5 – אדין ז'דקו עם הבישול לאונדר הגיע למעורבות בחמישה שערים (שלושה שערים ושני בישולים) וזה תאמינו או לא הקמפיין הכי טוב של הבוסני בליגת האלופות.


8 – David de Gea has made eight saves against Sevilla, the most for a Manchester United goalkeeper in a Champions League game since Edwin van der Sar vs Barcelona in May 2011 (8). Hero. pic.twitter.com/OpxZQSzK9p

— OptaJose (@OptaJose) February 21, 2018


8 – דויד דה חאה רשם במשחק מול סביליה שמונה הצלות, הכי הרבה עבור שוער יונייטד מאז ההצגה של אדווין ון דר סאר בגמר ליגת האלופות במאי 2011 מול ברצלונה. רק שהספרדי הביא נקודה וההולנדי ירד מנוצח 3:1. ויש עוד נתון מדהים על האיש בין הקורות: תודות לדה חאה יונייטד לא ספגה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה בספרד. 



פריירה. החלוץ הכי טוב שאתם לא מכירים (AFP)


12 – פקונדו פריירה כבש את השער ה-12 שלו ב-13 המשחקים האחרונים של שחטאר.


22 – רומא ספגה בפעם ה-22 ברציפות בחוץ במסגרת ליגת האלופות. הפעם האחרונה שג'אלרוסי שמרו על שער נקי היתה ב-0:2 בליון ב-6 במארס 2007.



 פוגבה. שכח מתי לא פתח (AFP)


27 – פול פוגבה פתח ב-27 משחקים רצופים בליגת האלופות, 24 מהם במדי יובנטוס עד למשחק הערב (רביעי) מול סביליה אותו החל על הספסל.


195
– הגול של פרד היה ה-195 של שחקן ברזילאי בליגת האלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי