פפ גווארדיולה: אני לא חושב שאנחנו ברמה של ברצלונה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התייצב למסיבת עיתונאים לקראת גומלין שמינית הגמר מול באזל (0:4 במשחק הראשון): "הכל יכול לקרות במפעל הזה". גונדואן: "לא מרגישים שווים לבארסה, ריאל או באיירן". ז'סוס יחליף את קון?

(גודל טקסט)

קשה לומר שיותר מדי עניין קיים במשחק הגומלין בין מנצ'סטר סיטי לבאזל מחר (רביעי, 21:45) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות לאור ה-0:4 המוחץ של האנגלים בשווייץ, אבל פפ גווארדיולה התייצב היום למסיבת העיתונאים והבהיר, למרות הכל וספק אם באמונה שלמה: "ליגת האלופות זה מפעל מיוחד. הכל יכול לקרות".

סיטי צפויה לזכות בחודש הקרוב באליפות אנגליה, במשטרת מנצ'סטר אף החלו להיערך לכך שישנה אפשרות שתואר יושג רשמית בדרבי מול מנצ'סטר ייונייטד בשבעה באפריל, אבל המנג'ר הקטלוני לא מתכוון לזלזל בגומלין מול אלופת שווייץ, על אף שבמשחק הקודם כבר בדקה ה-23 ניתן לומר שהוכרעה ההתמודדות, אחרי שאילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה וסרחיו אגוארו כבשו במהרה והגרמני אף השלים צמד במחצית השנייה.

"אני לא חושב שאנחנו ברמה של ברצלונה", הודה המנג'ר, "כל משחק מתחיל ב-0:0 ועלינו להיות מרוכזים. המשחקים בליגת האלופות מיוחדים וכל דבר יכול לקרות בהם ובכלל בככדורגל". מי שייעדרו גם משחק הם הקשרים פרננדיניו וראחים סטרלינג, שצפויים לשוב לסגל מול סטוק במחזור הפרמיירליג הבא. בהרכב לא מן הנמנע שיפתח גבריאל ז'סוס, מה שיאפשר לסרחיו אגוארו מנוחה לאחר שבועות רבים בהם פתח משחק אחרי משחק. גם פיל פודן בן ה-17 עשוי לזכות לדקות משמעותיות, כך לפי פפ: "אנחנו שמחים שהוא איתנו וסומכים עליו, אבל רק מחר נחליט מי יפתח".


ז'סוס מחליף את אגוארו. הברזילאי התאושש מהפציעה ועשוי לשוב ל-11 (AFP)

לצדו של גווארדיולה ישב אילקאי גונדואן שהוסיף: "אפילו שאנחנו ב-0:4, זה משחק ליגת האלופות ועבורנו זה משחק גדול – וכמובן שאנחנו רוצים לנצח אותו. כולם אומרים שאנחנו ברמה של ברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן, אבל אנחנו לא מרגישים ככה", טען גם הקשר של אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריית הפרמיירליג.

באזל נמצאת בעיצומו של משבר. זו לא רק התבוסה לסיטי, קבוצה שגדולה עליה בכמה רמות ומהתוצאה אף אחד לא הופתע, אלא שגם לאחר מכן היא הפסידה בשני משחקים, 2:0 בביתה לסנט גאלן במסגרת הליגה ולאחר מכן 2:0 ליאנג בויז בחצי גמר הגביע השווייצרי. לבאזל פיגור של לא פחות מ-14 נקודות מהמוליכה יאנג בויז, וגם אם תנצח את שני משחקיה החסרים ספק אם תצליח להשלים מהפך ולזכות באליפות תשיעית ברציפות. 


גווארדיולה במסיבת העיתונאים. לא מקבל את ההשוואה לברצלונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי