ראביו: מתנצל בפני הקהל. ראמוס: הוכחנו שיש לנו עוצמה

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | AFP

קשר פ.ס.ז' לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההפסד 2:1 לריאל מדריד וההדחה מליגת האלופות: "אחרי שמרקו הורחק זה היה חסר סיכוי". קפטן הבלאנקוס: "שיחקנו עם רוח". אל חלאיפי: "מאכזב. נצטרך לחשוב ולקבל החלטות"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד השלימה הערב (שלישי) עלייה שמינית ברציפות לשלב רבע גמר ליגת האלופות לאחר שגברה על פ.ס.ז' 1:2 בצרפת והעיפה את קבוצת המיליונים עם 2:5 בסיכום שני המשחקים. לאחר שעפו מהגביע ואבידו את הסיכוי לזכות באליפות, הבלאנקוס ינסו לזכות בגביע בעל האוזניים בפעם השלישית ברציפות. מוליכת הטבלה הצרפתית, מנגד, שוב רשמה כישלון חרוץ במפעל היוקרתי ביותר זאת למרות שהשקיעה מאות מיליונים בקיץ.


אדריאן ראביו המאוכזב סיכם: "אנחנו צריכים להתחרט בעיקר על המשחק הראשון כי החטאנו שם ממצבים נוחים ופספסנו הזדמנות לצאת ממדריד עם תוצאה טובה. היום, אחרי שמרקו הורחק, זה היה חסר סיכוי. נתנו הכל על המגרש אבל זה לא הספיק. אני מאוכזב, כולם מאוכזבים. אני בטוח שבעתיד זה יגיע אבל כרגע זה לא מספיק. יש כאן חבורה מצוינת, הקהל נתן הצגה ואני רוצה להתנצל על כך שאכזבנו אותם ולא הצלחנו לעלות לרבע הגמר".


סרחיו ראמוס, שהפך לשיאן הכרטיסים הצהובים בהיסטוריה של המפעל, אמר בקצרה בסיום: "הוכחנו את עצמנו שוב בליגת האלופות. שיחקנו היום עם הרוח שכל כך מאפיינת אותנו. ידענו שתהיה לנו הזדמנות להוכיח לעולם את העוצמה שלנו ואני שמח שעשינו זאת".


"אנחנו צריכים לקחת את הזמן ולחשוב", ניתח בסיום הבעלים של פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי. "אני מאוכזב מכך שהודחנו. האמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה, אבל אחרי שהם כבשו ראשונים זה היה מאוד קשה. לא הצלחנו לעשות את מה שרצינו ואנחנו נצטרך לקבל החלטות בהמשך. אני לא רוצה להעביר ביקורת על הקבוצה, אדבר עם השחקנים והצוות בחדר ההלבשה".


זינדין זידאן המאושר סיפר: "שיחקנו בצורה נהדרת הערב. מגיע כל הכבוד לשחקנים שנתנו הופעה טובה מאוד. הפנים שלנו כבר בשלב הבא ובמשחקים הבאים". המאמן הצרפתי התייחס לכך שגארת' בייל לא פתח בהרכב: "גארת' שחקן חשוב בריאל מדריד ואני יודע שהוא שואף לשחק יותר".



הוכיחו לעולם את העוצמות. שחקני ריאל מדריד (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי