"שחקני באיירן מינכן נשארו רגועים בגיהנום של איסטנבול"

אוהדי בשיקטאש
אוהדי בשיקטאש | AFP

הבווארים ניגשו לאוהדי בשיקטאש והודו להם על האווירה הבלתי נשכחת. וגם: הפריצה של החתול הג'ינג'י, המספרים האדירים של היינקס והכעס על הצהובים

(גודל טקסט)
אם מישהו חשב שמשחק הגומלין בין באיירן מינכן לבשיקטאש מיותר, הגיעו כ-60,000 אוהדים פנאטיים ב'בשיקטאש ארנה' ונתנו הצגה בלתי נשכחת, שגרמה אפילו לשחקנים הגרמנים לגשת אליהם בסיום ולהודות להם בסיומו של ה-1:3 והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השביעית ברציפות.


"בילד" כתב: "הגיהנום של הבוספורוס (140 דציבלים) השאיר את שחקני באיירן רגועים". הבווארים העפילו פעם שביעית ברציפות לרבע הגמר. מה שלכד את תשומת ליבם היה חתול ג'ינג'י שהתפרץ לכר הדשא וגרם להפסקתו של המשחק במשך מספר דקות. "זה היה מצחיק. החתול היה מבוהל וזה הישג לא רע שהצלחנו לתפוס אותו", סיפר תומאס מולר המשועשע.


מאמן הבווארים יופ היינקס רשם שיא חדש בליגת האלופות של 11 ניצחונות רצופים כמאמן, רצף שהחל עוד כשזכה עם באיירן בליגת האלופות בעונת 2012/13. מאז שהחליף את קרלו אנצ'לוטי רשמה באיירן שישה ניצחונות רצופים בצ'מפיונס עם מאזן שערים מפחיד של 4:18.


למרות הניצחון הקליל, השחקנים לא היו מרוצים והראו עד כמה בעידן היינקס הכל מתקתק כמו מכונה משומנת. מולר, שכבש את השער ה-100 של באיירן העונה בכל המסגרות, הודה: "היו לנו קטעים במשחק שלא היו טובים. במחצית השנייה איבדנו הרבה כדורים". גם ג'רום בואטנג הוסיף: "עשינו טעויות מטופשות. עברות גרועות ואיבודי כדור מיותרים". הבווארים גם זעמו על צהובים מיותרים שספגו במשחק לפרוטוקול. ראפיניה, בואטנג ומאטס הומלס הוצהבו ועלולים להחמיץ משחק בהמשך אם יספגו עוד צהוב. עם זאת הוסיף מולר: "לנצח באווירה כזאת מול קבוצה טובה וקהל משוגע זה לא רע בכלל. עשינו ניצחון יפה".


11 – Jupp #Heynckes is the first coach in @ChampionsLeague history to win 11 consecutive games. Legend. @FCBayernEN#BJKvFCBpic.twitter.com/mKwR0TVvBA

— OptaFranz (@OptaFranz) March 14, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי