החל מעונה הבאה: ניתן לבצע ארבעה חילופים בליגת האלופות

ריאל מדריד
ריאל מדריד | AFP

אופ"א אישרה מספר שינויים בתקנוני מפעליה האירופיים, החל משלבי הנוק-אאוט יוכלו המאמנים להכניס שחקן רביעי לכר הדשא במהלך ההארכה ולא קודם לכן. כל השינויים תקפים גם לליגה האירופית ומשחק הסופר-קאפ

(גודל טקסט)
ליגת האלופות הולכת להשתנות. זה לא רק השינויים בפורמט החל מהעונה הבאה, אלא גם שבבמה היוקרתית ביותר של הכדורגל האירופי בחרו להכניס מספר שינויים בתקנון המשחק, כפי שהחלו לעשות ברחבי היבשת.


הוועדה המנהלת של אופ"א התכנסה בחודש שעבר בבראטיסלבה והעלה מספר הצעות על הפרק, ואלו אושרו היום וייכנסו לתוקף כבר בעונה הבאה – כמובן שגם בליגה האירופית ובמשחק הסופר-קאפ המפגיש בין שתי זוכות המפעלים.


השינוי הראשון והמשמעותי מכל הוא אפשרות לבצע חילוף רביעי אך ורק בשלב ההארכה, משמע במשחקי הנוק-אאוט ולא קודם לכן. מדובר בניסוי שכבר נכנס לתוקף בין השאר במשחקי הגביע האנגלי. כמו כן, במשחקי הגמר בלבד יתאפשר סגל בן 23 שחקנים, במקום 18 כפי שהתקנון מאפשר כיום, כך שיהיו 12 שחקנים מחליפים ולא שבעה. גם בשעות המשחקים בשני המפעלים אושר השינוי, וכפי שכבר נחשף בעבר משחקי ליגת האלופות יחלו ב-19:55 וב-22:00 (שעון ישראל) וכעת גם משחקי הליגה האירופית.


שינוי נוסף ופיקנטי שהוכנס: קבוצה שתזכה שלוש פעמים ברציפות בליגה האירופית, או בסך הכל חמש פעמים בתולדותיה, תוכל לענוד טלאי מיוחד. הקבוצה היחידה שיכולה לעשות זאת היא סביליה – שזכתה ב-2006, 2007, 2014, 2016 וב-2016.


From next season, teams who have won the @EuropaLeague (previously UEFA Cup) 3 consecutive times, or a minimum of 5 times, may also wear a multiple-winner badge on the shirt sleeve #UEL ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ pic.twitter.com/C3AbkTKuft

— UEFA (@UEFA) March 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי