ואלוורדה: אם זימנתי את מסי לסגל, אז הוא ישחק

סטפן אל שעראווי
סטפן אל שעראווי | AFP

המאמן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת רבע גמר ליגת האלופות ולא הקל ראש ביריבה: "יש לרומא קבוצה טובה גם בהגנה וגם בהתקפה". המגן ג'ורדי אלבה: "רומא יודעת לשמור ויהיה קשה נגדם". אל שעראווי: "מסי קוסם"

(גודל טקסט)

שלב רבע גמר ליגת האלופות יימשך מחר עם המפגש בין ברצלונה ורומא (רביעי, 21:45) והערב התקיימה מסיבת העיתונאים של הספרדים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן ארנסטו ואלוורדה והמגן ג'ורדי אלבה.

"אני ממש לא מופתע שרומא בשלב הזה", פתח המאמן את דבריו. "יש להם קבוצה נהדרת שטובה גם בהגנה וגם בהתקפה. זה ממש לא יהיה משחק קל נגדם. זה רבע גמר ויש לנו סיכוי של 50:50 לעבור".

על מסי: "אם קראתי למסי לסגל זה אומר שהוא ישחק. הוא ובוסקטס התאמנו השבוע והם חסרי תחליף בשבילנו.

המגן ג'ורדי אלבה דיבר גם הוא על חברו לקבוצה ליאו מסי שבשבת האחרונה הוכיח שוב כמה הוא חשוב לקבוצה כשעלה מהספסל מול סביליה והשווה את התוצאה בדקה ה-89: "לשחק עם ליאו נותן לכולנו ביטחון. הוא הופך אותנו לטובים יותר".

המשחק עצמו: "אם נשמור על שער נקי זה יכול להיות מאוד משמעותי. רומא יודעים לשחק צפוף בהגנה ולכן יהיה לנו קשה מאוד מולם. התמיכה של הקהל תהיה חשובה מאוד".

אל שעראווי: "כל פעם שליאו מסי נוגע בכדור קורה משהו"
לאחר שבקושי חילצה תיקו מול סביליה במחזור האחרון בליגה, ברצלונה מצפה למשוכה קלה יותר כשתארח מחר (רביעי, 21:45) את רומא במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות.

העיתון "ספורט" הספרדי, שפרסם הבוקר בשערו את ההרכב המשוער של בארסה, צופה שאותם 11 שפתחו מול צ'לסי במשחק האחרון בצ'מפיונס יפתחו גם מול רומא, מה שאומר שהקטאלונים לא מזלזלים ביריבה אפילו לרגע. שתי הקבוצות נפגשו בעבר ארבע פעמים בליגת האלופות כשהמאזן ביניהן הוא ניצחון לכל אחת ושתי תוצאות תיקו, אך המפגש הזכור ביותר הוא האחרון, בנובמבר 2015, אז הגיעה רומא לקאמפ נואו בשלב הבתים והובסה 6:1 מצמדים של סוארס ומסי ושערים של פיקה ואדריאנו.

מסי, שנעדר בשל פציעה ממשחקי הנבחרת הארגנטינאית נגד איטליה וספרד, עלה לשחק בדקה ה-58 נגד סביליה והבקיע את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-89. אלה חדשות רעות לרומא, שקיוותה ש"הפרעוש" לא יחלים בזמן וברצלונה תחסר את הכוכב הגדול ביותר שלה. גם סרחיו בוסקטס, שנפצע נגד צ'לסי באמצע מרץ והיה צפוי להיעדר זמן רב, צפוי לחזור כבר השבוע.

הבשורות הטובות לאיטלקים מגיעות מכיוון הסגל שלהם עצמם. הקשר הבלגי ראג'ה נאינגולן, שנפצע במשחק נגד בולוניה בשבת שהסתיים בתיקו 1:1 והיה חשש כי ייעדר לזמן לא ידוע, נבדק ונמצא כשיר למשחק. "עשוי מפלדה" נכתב עליו בעיתון האיטלקי "גאזטה". לעומתו יהיו בספק ג'נגיז אונדר ולורנצו פלגריני, שנפצעו בפגרת הנבחרות. חלוץ רומא סטפן אל שעראווי התראיין בספרד ואמר כי "אנחנו יודעים שיהיה לנו קשה, אבל אנחנו נהיה הקבוצה בלי שום דבר להפסיד. אנחנו חייבים להראות את הרוח שלנו, לעבוד קשה ולנצל כל הזדמנות שנקבל".

נאינגולן. היעדרות שיכולה להיות קריטית (AFP)
נאינגולן. היעדרות שיכולה להיות קריטית (AFP)

על ליאו מסי אמר המצרי: "הוא הטוב ביותר. ואני לא מדבר רק על בארסה, הוא הטוב בעולם. אנחנו נשחק נגד השחקן הכי טוב שקיים שמשהו קורה בכל פעם שהוא נוגע בכדור". רומא צריכה להיזהר במיוחד ממסי, שגם הסטטיסטיקה לטובתו. ב-19 משחקים נגד קבוצות איטלקיות, הכוכב הבקיע 12 שערים: בנוסף לשניים נגד רומא, הוא גם הבקיע שניים לרשת יובנטוס ולא פחות משמונה שערים נגד מילאן.

הרכבים משוערים
ברצלונה: מארק אנדרה דר שטגן, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, עוסמאן דמבלה, לואיס סוארס, ליאו מסי.

רומא: אליסון, אלסנדרו פלורנצי, קוסטאס מנולאס, פדריקו פאציו, אלכסנדר קלוארוב, ז'רסון, דניאלה דה רוסי, קווין סטרוטמן, דייגו פרוטי, אדין דז'קו, ספטן אל שעראווי (נאינגולן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי