יופ היינקס: סביליה יתקפו כי הם חייבים לקחת סיכונים

יופ היינקס
יופ היינקס | AFP

מאמן באיירן מינכן דיבר לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45): "אנחנו לא מודאגים, יש לנו סגנון משלנו". רובן: "נצטרך לתת הופעה". וידאל ואלבה לא ישחקו, אצל הספרדים קוריאה ומרקדו עדיין בספק

(גודל טקסט)
באיירן מינכן לא חגגה את האליפות ה-28 שלה, אולי למעט כמה בקבוקי שמפניה שנפתחו באאוגסבורג, כדי להיות מוכנה לגומלין נגד סביליה מחר (21:45) למרות הניצחון 1:2 בספרד לפני שבוע. הפרפקציוניזם של יופ היינקס לא מאפשר לו להוריד את הלחץ משחקניו, והוא רוצה השנה לזכות שוב בטרבל כמו שעשה בפעם האחרונה בה אימן את באיירן, שרוצה לעלות לחצי הגמר בפעם השישית בשבע העונות האחרונות.


היינקס רוצה לשבור את השיא הטרי שלו עם ניצחון 13 ברציפות בצ'מפיונס, מה שאף מאמן לא עשה לפניו. מנואל נוייר לא התאמן היום עם הקבוצה כפי שעשה בימים האחרונים ובבאיירן מקווים שיוכל לשחק העונה. ארתורו וידאל הפצוע, שהוחלף במשחק נגד סביליה, לא התאמן אף הוא. לדברי היינקס גם דויד אלבה שהתאושש מפציעה בגבו לא ישחק מחר. ג'רום בואטנג, לעומתם, התאושש מפציעה שלו וישחק. בסביליה, סימון קיאר פצוע ולא טס למינכן ואילו גבי מרקדו וחואקין קוריאה בספק.


יופ היינקס אמר לקראת המשחק: "סביליה תבוא להתקיף. אנחנו לא מודאגים ויודעים איך לגשת למשחק. כשאתה מפסיד 2:1 בבית אתה חייב לקחת סיכונים בגומלין. הם יתקפו, אבל אנחנו טובים בהתקפה ויש לנו סגנון משלנו. כשהגעתי סוון אולריך השוער היה חסר ביטחון, אבל עם הזמן הוא הפך לאחד השוערים הכי טובים בבונדסליגה. עכשיו גם האוהדים ונתקשורת מעריכים אותו".


ההצטיינות של אריאן רובן: "כדורגל הוא כל חייו. הוא כשיר כמו שהיה לפני חמש שנים. הוא שחקן שהיית רוצה אותו בקבוצה שלך במשחקים הגדולים. יש לי אמון גדול בו".


רובן עצמו, שקיבל את הכבוד יחד עם פראנק ריברי לחגוג את האליפות של באיירן מול יציע האוהדים של באיירן באאוגסבורג אמר: "אנחנו מאושרים מניצחון החוץ על סביליה, אבל זה לא היה דומה ל-0:5 בחוץ מול בשיקטאש מכיוון שהם נתנו פייט. הם שיחקו נפלא נגד יונייטד ואנחנו יודעים שנצטרך לתת הופעה. זכינו באליפות הבונדסליגה, אבל המשחקים באלופות הם הדובדבן על העוגה. יש שחקנים שנכנסים ללחץ בגלל זה, אבל לי המשחק הזה נותן יותר אנרגיה. לא יכול להשוות את באיירן של היום לזו של 2013 כשזכינו בטרבל. אנחנו טובים, אבל צריכים עוד להשתפר".


#Heynckes: "Football is @ArjenRobben's life. He's as fit as he was five years ago and is the kind of guy you want in big games. I have a lot of faith in him for tomorrow."#FCBSFCpic.twitter.com/nLUFVazM3D

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 10 באפריל 2018


נשיא סביליה חוסה קסטרו, שהכריז לפני הטיסה למנצ'סטר שהם רוצים לעשות היסטוריה אחרי 60 שנה, התראיין שוב בשדה התעופה ואמר: "שאף אחד לא יגיד לי שסביליה כבר מתה. יש לי הרגשה טובה. באיירן היתה מועמדת בהגרלה לעבור אותנו ועכשיו זה כבר מציאות אחרי שניצחו 1:2 בסביליה, אבל אף אחד לא יכול להספיד אותנו כי בליגת האלופות אנחנו עושים דבר יפים". 2800 אוהדי סביליה יגיעו לאליאנץ ארינה.


מיגל לאיון, אחד השחקנים המצטיינים של סביליה העונה, אמר: "אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ענקית נגד באיירן. השערים שהם הבקיעו נגדנו היו בעקבות 'עזרה' שלנו. הרווחנו את מקומנו בין הגדולים באירופה ועכשיו יש לנו הזדמנות לעשות צעד נוסף".


קסטרו. קסטרו. "שאף אחד לא יגיד שסביליה מתה" (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי