בילד: רובן וריברי האריכו חוזה בבאיירן מינכן עד קיץ 2019

אריין רובן עם פרנק ריברי
אריין רובן עם פרנק ריברי | Gettyimages

לפי העיתון הגרמני, הקבוצה החליטה לתגמל את הכוכבים הוותיקים אחרי העלייה לחצי גמר ליגת האלופות. היינקס אחרי ה-0:0 מול סביליה: "בלי שערים, בלי כרטיסים ובלי פצועים, מצוין". וידאל צפה במשחק של ריאל בלפטופ

(גודל טקסט)
באיירן מינכן לא הייתה צריכה להתאמץ אתמול (רביעי) כדי לעבור את סביליה. "לא היו שערים, לא היו כרטיסים ולא היו לנו פצועים. מצוין", אמר יופ היינקס בסיום ה-0:0 באליאנץ ארנה (1:2 בסיכום הכללי) שאולי קטע את רצף הניצחונות שלו אחרי 12 ברציפות, אבל קירב אותו שלושה משחקים מזכייה נוספת בליגת האלופות.


באיירן מינכן החליטה להאריך את חוזיהם של פרנק ריברי ואריאן רובן עד 2019, כך מדווח היום (חמישי) כתב "בילד" הבכיר, מרטיק פאלק. למרות השמועות על סיום דרכם בקבוצה בתום העונה, החליטה הקבוצה הבווארית להבטיח את עתידם של הצרפתי (35) וההולנדי (34) הוותיקים, שזכו עם הקבוצה בטרבל בעונת 2012/12.


בחזרה למשחק, בבאיירן מצאו נושא מעניין יותר להתרגז עליו מאשר סביליה. ארתורו וידאל כדורגלן הקבוצה נראה יושב ביציע באליאנץ ארינה וצופה בלפטופ שלו במשחק של קבוצתו לשעבר יובנטוס וצולם כשהוא כועס על הפנדל שנשרק לטובת ריאל מדריד. וידאל גם נראה חוגג את השער השלישי של יובה ובבאיירן לא אהבו את זה. הוא חזה במשחק קודם בנייד שלו ואחר כך במחשב.


רובן אמר: "אנחנו בחצי הגמר ורק צעד אחד מהגמר. כדי לעשות משהו אנחנו צריכים להשתפר קצת. ביום טוב אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". היינקס הוסיף: "סביליה האמינה עד לרגע האחרון שהיא מסוגלת לעשות משהו". לשאלה את מי הוא מעדיף בחצי הגמר אמר: "שאלה מיותרת. תראו מה קרה לברצלונה. בחצי הגמר אין אף פעם העדפות".


Former Juventus player, Arturo Vidal, is not happy with Cristiano Ronaldo penalty… during Bayern-Sevilla pic.twitter.com/p0ViVTxGsD

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) April 11, 2018


להיינקס יש סטטיסטיקה מדהימה בליגת האלופות. בכל פעם שאימן במפעל קבוצתו עלתה לגמר. ב-1998 עם ריאל מדריד וב-2013 עם באיירן שזכתה במפעל.  "בילד" כתב שאי אפשר לעצור את היינקס ושהגמר הכי נפלא עבור באיירן יהיה נגד ליברפול עם יורגן קלופ. רוברט לבנדובסקי נפגע כמה פעמים במהלך המשחק ונחבש.

חסוס נבאס מסביליה אמר: "לא היה לנו מזל בשני המשחקים. אם היינו כובשים היינו מערימים קשיים על באיירן. אנחל קוראה החמיץ שער בטוח ואם היה כובש היו נשארים לנו 15 דקות לעשות מהפך".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי