בנעטיה: נגעל מכדורגל, השופט הרס לנו את החלום

מהדי בנעטיה
מהדי בנעטיה | AFP

בלם יובנטוס, מי שספק הכשיל את ואסקס בדקה ה-93 ואפשר לרונאלדו לצמק ל-3:1 ולהציל את ריאל מהדחה, האשים: "אם הייתי נוגע בו הייתי מודה". דל פיירו דווקא הגן על השופט. שישה מרומא ויוב ב-11 של משחקי השבוע

(גודל טקסט)
יובנטוס לא מצליחה להירגע גם ביממה לאחר הדחתה מליגת האלופות, בעקבות אותה בעיטת פנדל שנפסקה לטובת ריאל מדריד ואפשרה לכריסטיאנו רונאלדו לקבוע 3:1 ו-3:4 לבלאנקוס בסיכום המשחקים רגע לפני שהדקה ה-98 יוצאת לדרך.


כידוע, שחקני יובנטוס לא חסכו בביקורת שהעבירו על השופט מיד לאחר המשחק, בין השאר היה זה ג'אנלואיג'י בופון בן ה-40 שהורחק מיד לאחר השריקה לכדור עונשין שטען שלשופט יש "פח זבל" בחזה במקום לב והיום הגיעה גם תגובתו המורחבת של מהדי בנעטיה, בלם הגברת הזקנה ומי שספק הכשיל את לוקאס ואסקס בדקה ה-93 וגרם לפנדל שמנע הארכה.


"צפיתי בזה בטלוויזיה וראיתי את הדברים מהדשא, אי אפשר לשרוק פנדל על דבר כזה", אמר ל-BeIN בצרפת, "כשאתה משקיע כל כך הרבה מול קבוצה כזו חזקה, אתה לא יכול לקבל שריקה כזו בדקה ה-93, בכנות זה היה משחק שצריך היה להיות מוכרע בהארכה. אני גאה בקבוצה שלי ויותר מזה נגעל מעולם הכדורגל".


עוד הוסיף המרוקני: "אלו אולי דברים חמורים, אבל כשאתה מתאמץ כל כך קשה אתה לא יכול להפסיד לפנדל שהורס לך את כל החלומות בדקה ה-93. אם הייתי מכשיל אותו הייתי אומר את זה בבירור – 'נגעתי בו, אחרת הוא היה כובש'. אבל זה לא המקרה! עשיתי כל מה שיכולתי כדי לא לגעת בו. זה מגעיל, אבל אלו החיים וזה הכדורגל". 



בנעטיה ובופון אתמול בברנבאו. מאשימים את השופט (AFP)


מי שהפתיע כשדווקא תמך בהחלטתו של השופט מייקל אוליבר הוא אחד מסמליה הגדולים של יובנטוס ומי שכמובן שיחק עם בופון, אלסנדרו דל פיירו שנשאל על התנהגותו של ג'יג'י והשתלחותו באוליבר בסיום: "אני מאוד קרוב אליו, אבל כשהוא דיבר על השופט לא יכולתי להבין אותו, זאת האמת. לא הבנתי למה הוא דיבר על המשחק הקודם, בכדורגל צריך להתייחס להווה. אני מבין אותו שזו סיטואציה קשה,  לדעתי בעוד כמה ימים הוא יחשוב על מה שהיה ואולי גם ידבר אחרת".


אנדרה פירלו
לעומת זאת הגן על בופון: "זה בקלות יכול היה להסתיים ללא פנדל, אני חושב ששופט עם יותר שיקול דעת היה מבליג. אם הייתי על המגרש הייתי מתחמם, לשחק במשחק כזה ולהפסיד כשנשארו 10 שניות אחרונות זה דבר שהיה משגע אותי".


Quattro giocatori della @OfficialASRoma e due della @juventusfc nella top 1⃣1⃣ della settimana!

Congratulazioni pic.twitter.com/Hk09Qw4gUd

— La UEFA (@UEFAcom_it) April 12, 2018


ובתוך כך, נבחרו ארבעה שחקנים מרומא ושניים מיובנטוס ל-11 של שלב הגומלין. מדובר בקוסטאס מנואלס, אלכסנדר קולארוב, דניאלה דה רוסי ואדין ז'דקו מהג'אלרוסי, בלז מטווידי ומריו מנדז'וקיץ' מהגברת הזקנה. עוד בהרכב: מאטס הומלס וחאבי מרטינס מבאיירן, דויד סוריה וקלמנט לנגלה מסביליה ומוחמד סלאח מליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי