אנדראה פירלו: חייבים להבין את בופון, השופט שדד אותו

בופון פירלו נבחרת איטליה
ג'יאנלואיג'י בופון, אנדראה פירלו | Gettyimages

הקשר ששיחק בעבר עם בופון ביובנטוס ובנבחרת איטליה הגיב על השריקה המפוקפקת בגומלין רבע גמר ליגת האלופות: "אם השופט היה חכם הוא לא היה שורק את זה". השוער כמעט הגיע לעימות פיזי עם השופט

(גודל טקסט)

הרוחות ביובנטוס מסרבות להירגע גם יומיים לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות. כמובן שמה שמעסיק יותר מכל את אנשי הקבוצה הוא הפנדל המפוקפק וההרחקה של השוער ג'יאנלואיג'י בופון שבאה מיד אחריו. מי שסופג את האש הוא כמובן השופט מייקל אוליבר.

היום נחשף בתקשורת האיטלקית כי מיד לאחר שריקת הסיום ניסו השוער האגדי והבלם ג'ורג'יו קיילני להגיע לעימות פיזי עם השופט באיזור חדרי ההלבשה. מי שניסו להפריד בין הניצים הם כוחות הביטחון ובלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס.

כזכור, שחקני יובנטוס התקשו לקבל את השריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-94, לאחר שכבר מחקו את יתרון 0:3 של ריאל מדריד מהמשחק הראשון. מי שיצא היום להגנתו של בופון הוא חברו לקבוצה ולנבחרת לשעבר אנדראה פירלו.

פירלו בימים מאושרים ביובנטוס (AFP)
פירלו בימים מאושרים ביובנטוס (AFP)

"הוא הבין שזו כנראה ההזדמנות האחרונה שלו לזכות בליגת האלופות בקריירה, הוא כעס ובזמן כזה הכל יכול לצאת לך מהפה", אמר הקשר, "הוא אולי קצת הרחיק לכת אבל אנחנו חייבים להבין אותו. לפעמים מתנהגים ככה כשאתה מרגיש ששודדים אותך".

בנוסף טען שחקן מילאן לשעבר שהשופט ממש לא היה חייב להצביע על הנקודה הלבנה: "זה מקרה קלאסי של הפרעה – אתה יכול לשרוק את זה ואתה יכול לנפנף את זה. כשנשארות עשר שניות על השעון אתה לא שורק את זה אם אתה חכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי