רונאלדיניו: ניימאר מעולם לא היה בצל של מסי, הוא עוד ישתווה אליו בתארים

רונאלדיניו
רונאלדיניו | דני מרון

כוכב העבר הברזילאי שמבקר בישראל ערך מסע"ת ודיבר גם על ברצלונה: "הייתי חלק מדור ששינה את ההיסטוריה". מסי: "נולד כדורגלן גדול, היה לי את המזל לעזור לו". ופ.ס.ז': "עניין של זמן עד שיזכו בליגת האלופות"

(גודל טקסט)
אחד הכדורגלנים האהודים בהיסטוריה, רונאלדיניו שכיכב בברצלונה ונבחרת ברזיל מבקר בארץ בחסות היינקן, וערך הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדתבה דיבר על מגוון נושאים. "שמח מאוד להיות פה בפעם הראשונה", פתח הברזילאי האגדי את מסיבת העיתונאים. "מודה לכולם על כל האהבה. מקווה שיהיו לנו שלושה ימים מאוד מהנים. מאוד אוהב את תל אביב ואשמח להכיר אותה יותר"


השער מול אנגליה ב-2002 והמספרת מול צ'לסי בליגת האלופות: "ידעתי איך השוער מתנהל, למדנו אותם היטב, היה גם מזל ותודה לאל שזה יצא טוב".


מה חסר לפאריס סן ז'רמן כדי לזכות בליגת האלופות:
"אני חושב שזה דבר שיבוא עם הזמן, יש שחקנים טובים מאוד. אני חושב שזה מועדון צעיר ובעוד זמן לא ארוך זה יקרה. זה רק עניין של זמן עד שיקרו שם דברים טובים".


אם יתמודד בבחירות בברזיל:
"אין לי כוונות כאלה, מתעסק במה שצריך להתעסק".



רונאלדיניו. ישמח להכיר יותר את תל אביב (דני מרון)


היחס שלו לברצלונה כיום: "אני בקשר טוב עם ברצלונה ולא סתם אני שגריר של המועדון, אפילו שבאתי ממדינה אחרת. בכל מקום אליו אני מגיע מזכירים לי את מה שעשיתי שם. הייתי חלק מדור ששינה חלק מהיסטוריה של מועדון ותודה לאל הם המשיכו לזכות בתארים ואני מאוד גאה בזה".


מי יהיה הטוב בעולם אחרי עידן כרסיטיאנו רונאלדו וליאו מסי:
"מקווה שזה יהיה ניימאר, שהוא אחד שהגיע לשלישייה הסופית בתואר שחקן השנה. בעזרת האל זה יהיה הוא".


הכדורגל שלו:
"התאמנתי הרבה והייתה לי הרבה הנאה ושמחה שאלוהים נתן לי. היה לי את המזל לחוות רגעים קסומים ולהיות חלק מההיסטוריה של הכדורגל".



עם מסי. "היה לי את המזל לראות אותו מתפתח ולעזור לו" (Gettyimages)


אם נבחרת ברזיל מסוגלת לזכות במונדיאל, או ארגנטינה של מסי: "מסי שחקן גדול מהרגע שנולד והיה לי את המזל לראות אותו מתפתח ולעזור לו. יחד עם שאר השחקנים, ארגנטינה אחת הנבחרות הטובות בעולם ואני חושב שהוא יכול לעשות דבר גדול, כמו ברזיל שמגיעה חזקה ועם מאמן גדול. אני חושב שברזיל יכולה להגיע לשם ולהילחם על התואר כמו ארגנטינה".


הזכייה ב-2002 לעומת הכישלון ב-2006: "תודה לאל, היה לי הרבה מזל בקריירה ובכל מועדון ששיחקתי התחרתי על תארים. בגרמיו, פאריס, ברצלונה, מילאן, פלאמנגו… בכל מועדון זכיתי בתארים וזה מה שחשוב לי, אבל לזכות במונדיאל זה החלום של כל ילד ולשחק עם כל האלילים שלי כמו רוברטו קרלוס, קאפו וריבאלדו ולזכות במונדיאל היה דבר קסום ויפה".


ניימאר שעזב לפאריס כדי לצאת מהצל של מסי: "אני לא חושב שניימאר מעולם לא היה בצל של מסי. הם עבדו יחד, האליל הכי גדול בברזיל לצד האליל הגדול בארגנטינה וזכו בתארים בברצלונה. באיזהשהו שלב כל אחד מחליט לצאת לדרכו. אני חושב שיום אחד גם ניימאר יזכה בכל התארים האישיים שמסי זכה בהם".



ניימאר ומסי. הברזילאי ישתווה לפרעוש? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי