נשיא רומא: בליברפול התלוננו שדרשנו מחיר מופקע על סלאח

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

בראיון שנתן בארצות הברית חשף ג'יימס פאלוטה כי ג'ון וו. הנרי טען ש-50 מיליון יורו הוא סכום גבוה מדי בשביל המצרי, ורק היום הוא מבין שהערך של השחקן גבוה הרבה יותר. וגם: הקעקוע המוזר של דה רוסי

(גודל טקסט)
מאמן ליברפול, יורגן קלופ, הזהיר את הכוכב שלו מו סלאח מפני האגרסיביות של חבריו לשעבר ברומא והסביר שהוא לא יקבל מהם שום הנחות. דניאלה דה רוסי אפילו עשה קעקוע חדש של תמרור אזהרה בתוכו שחקן מתקל שחקן אחר, האם זה רמז למצרי?


ההצלחה של סלאח הביאה את נשיא רומא ג'יימס פאלוטה האמריקאי לספר ל- ESPN קצת מאחורי הקלעים של מכירת סלאח. לדבריו, הבעלים של ליברפול ג'ון וו. הנרי התלונן ללא הרף שרומא מכרה לו את סלאח במחיר גבוה מדי. ליברפול רכשה אותו ב-43 מיליון יורו והמחיר יגיע ל-50 מיליון יורו בתוספת בונוסים שונים. החלוץ המצרי הצדיק בינתיים את המחיר: הוא כבש 31 שערים ליגה ב-33 משחקים ותשעה באלופות ב-12 משחקים.


פאלוטה אמר: "הנרי היה משוכנע שמכרתי לו את סלאח במחיר מופקע, אז אמרתי לו שאזמין אותו לארוחת צהריים". פאלוטה מודה שזו היתה עיסקה מאוד משתלמת עבור ליברפול, אבל הוסיף: "לא היתה לנו ברירה כי היה לו חוזה לעוד עונה בלבד. המנהל המקצועי מונצ'י הגיע, סלאח רצה ללכת וידענו שבקיץ הקרוב לא נקבל כלום עבורו. הוא אמר לי שהוא רוצה לחזור לפרמיירליג כדי להוכיח את עצמו והוא עשה את זה. לא היו קבוצות אחרות שרצו לשלם עליו יותר. עכשיו כולם מבינים מה הם הפסידו".


Liverpool: Beware the man with the Teletubby tattoo #DeRossi#Romahttps://t.co/Tch3aYQMxE

— Sheridan Bird (@SheridanBird) April 24, 2018


לקראת הביקור של רומא באנפילד, העיתון "לה גאזטה" באיטליה פרסם שער מקורי קריאה לשחקני הקבוצה עם קריצה לעיר אליה הם מגיעים. "כל מה שאתם צריכים זה גול", כתב העיתון, ולמי שהיה צריך עוד רמז למה הכוונה נוספה גם עבודת פוטושופ ובה המאמן די פרנצ'סקו ושלושה מכוכבי הקבוצה מופיעים בתור הביטלס.


Ecco la prima pagina della Gazzetta oggi in edicola:
⚽ Roma, all you need is gol
⚽ Volata scudetto: Juve-Napoli, su chi punto?
⚽ Milan, come balla Mirabelli pic.twitter.com/amF40nkJJb

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) April 24, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי