"מסי האדום. סלאח הוא השחקן הכי טוב על הפלנטה"

מוחמד סלאח חוגג עם שחקני ליברפול
מוחמד סלאח חוגג עם שחקני ליברפול | AFP

עולם הכדורגל בטירוף מההופעה המדהימה של המצרי ב-2:5 של ליברפול על רומא. "דיילי מייל": "75 הדקות הטובות של קבוצה אנגלית בצ'מפיונס". אוהדי רומא נעצרו באשמת ניסיון לרצח, צ'מברליין ייעדר מהמונדיאל

(גודל טקסט)
אנגליה בטירוף אחרי ה-2:5 של ליברפול על רומא אמש (רביעי) בחצי גמר ליגת האלופות. "דיילי מייל" כתב בכותרת "ה-מו שואו" והוסיף: "השחקן הכי טוב על הפלנטה ניפק הופעה מהממת" על סמך דבר של כוכב העבר סטיבן ג'רארד: "סלאח בכושר הכי טוב של חייו. קשה אולי להשוות אותו למסי'ס ורונאלדו'ס שלכם כי הם עושים את זה כל שנה ובאופן עקבי, אבל ללא ספק הוא הכי טוב כרגע על הפלנטה".


ברדיו "טוק ספורט" כבר התחילו להריץ את הכוכב המצרי לזכייה בכדור הזהב ב-2018 אחרי 11 שנים בהן ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו חולקים ביניהם את הזכיות. פרשן BT ספורט ריו פרדיננד הוסיף: "הוא ללא ספק אחד הגדולים בעולם כיום, אבל לדעתי הוא לא הכי טוב על הפלנטה עדיין".


ב"דיילי מייל" המשיכו להשתפך: "סלאח הוא המסי האדום. המצרי הוליך את ליברפול ללילה בלתי נשכח באנפילד". הפרשן הבכיר מרטין סמואל היה נחרץ: "75 הדקות הראשונות היו הטובות ביותר שקבוצה אנגלית שיחקה אי פעם בליגת האלופות. השערים שליברפול ספגה אחרי שהוא יצא רק הדגישו את הדומיננטיות שלו . כשהוא היה על המגרש האיטלקים לא יכלו בכלל לחזור למשחק".


סלאח כבש העונה 43 שערים, יותר מכל שחקן אחר באירופה, אחד יותר גם מכריסטיאנו רונאלדו. צ'ירו אימובילה שלישי (41), ליאו מסי (40) ורוברט לבנדובסקי (39). למצרי חסרים ארבעה שערים כדי להשוות את השיא של איאן ראש עם 47 שערים לעונה שכבש, הכי הרבה לליברפול בעונה אחת (1983/4).


After yet another evening of entertaining European football at Anfield, here's your @carlsberg Man of the Match nominees…

— Liverpool FC (@LFC) April 24, 2018


"דיילי מירור" כתב בכותרת מילה אחת: "ס-מו-קינג" כדי לסמל את העשן שיצא מאנפילד בעקבות ההופעה המסחררת של שחקני המייטי רדס. "סלאח הדהים את אנפילד, אבל רומא התרוממה מהחורבות". העיתון גם דיווח שהחלום של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין לשחק במונדיאל כנראה נגמר אחרי שנפגע ברצועות בברכו. הפציעה של השחקן המוכשר נראית חמורה וביומיים הקרובים יעבור בדיקת MRI כדי לאשש את ההערכות. "ליברפול הציגה אחד ההצגות הגדולות אי פעם בליגת האלופות, אבל קאמבק שלא היה נראה צפוי השאיר את רומא בתמונה".


הקפטן ג'ורדן הנדרסון אמר: "לא שיחקנו את הכדורגל שלנו ב-20 הדקות האחרונות והשערים שלהם גרמו לנו לעצבים, אבל צריך להישאר חיוביים". יורגן קלופ הודה שטעה כשהוריד את סלאח. "אם מישהו רוצה לומר שזו הטעות שלי ספגנו שני שערים אחרי שהורדתי את סלאח אין לי בעיה עם זה. לא שיחקנו עם מסירות טובות אחרי שהוא ירד. מו רץ עבור כולם לפני כן. ולא רצינו שייפצע ולכן החלפתי אותו. באותה מידה תוכלו לומר שאם ניימאר לא היה עוזב את ברצלונה או פליפיה קוטיניו היה עדיין כאן מה היה קורה". הגרמני סירב לומר שהמצרי הכי טוב בעולם. "איזה שחקן. אתם תמיד יוצרים סיפורים. אז אם אתם חושבים שהוא טוב ממסי או מרונאלדו פשוט תכתבו את זה".


Wednesday's Daily Mail sport: The Mo Show #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/UaFrTr8RBc

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) April 24, 2018


למרות דבריו של קלופ "טיימס" עקץ אותו "בלתי ניתנים לעצירה (כל עוד סלאח על המגרש)". העיתון כתב שסלאח סחף את ליברפול למשחק התקפי מבריק, אבל קלופ חשב שזה נגמר ב-0:5 וטעה כשהוריד את השחקן הכי טוב שלו מהמגרש. ה"סאן" כבר חושב על הגמר: "דינ(מו) קייב". סלאח הסנסציוני הציב רגל אחת של ליברפול בגמר עם הופעת סולו נדירה.


בצד הפחות יפה של המשחק היו התפרעויות קשות בין אוהדי רומא לליברפול מחוץ למגרש ואופ"א הודיעה שתפתח בחקירה אחרי ששני אוהדי רומא בגילאי 25 ו-26 נעצרו בחשד שניסו לרצוח אוהד של ליברפול בן 53 שנפצע בצורה אנושה ונלחם על חייו, שבעה אוהדי נוספים נעצרו גם הם. האוהד הותקף שעה וחצי לפני תחילת המשחק כשהאיטלקים התקיפו בפטישים וחגורות את האוהדים המקומיים. מרומא נמסר: "אנחנו מזועזעים מההתנהגות".


Police and ambulance crews are in attendance after reports of a serious incident at Anfield.https://t.co/oeyMehNe3E

— talkSPORT (@talkSPORT) April 24, 2018


Wednesday's The Times sport: Unstoppable #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/MicwQ0MabU

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) April 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי