רונאלדו: קשה להאמין שניימאר יעבור לריאל מדריד

איסקו
איסקו | Gettyimages

חלוץ העבר הברזילאי התייחס לאפשרות שפ.ס.ז' תמכור את הכוכב: "שמעתי על כך, אבל זה די מסובך"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד קיוותה שאיסקו יהיה כשיר לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן והמאמן זינדין זידאן אף התייחס לכשירותו של הקשר במסיבת העיתונאים וסיפר שאם יהיה כשיר יישב לפחות על הספסל, אבל אמש (שני) פרסמו הבלאנקוס את הסגל למפגש הערב (21:45) ובסופו של דבר איסקו, הסובל מפריקה בכתף, יישאר ביציע.


לעומתו, נאצ'ו שלא שיחק כחודש בגלל פציעה עבר את מבחן הכשירות ויהיה בסגל. הוא יוכל לשחק כמגן ימני במקום דני קרבחאל הפצוע, אבל ההערכות בספרד עוסקות בכך שהתוכנית של זידאן היא להציב את לוקאס ואסקס כמגן ימני, כפי שקרה גם בסוף המשחק הראשון בין הצדדים (1:2).


לקראת המשחק התראיין רונאלדו הברזילאי, ששיחק בין היתר בריאל מדריד, ובשיחה עם "אל לרגוארו" ב"קדנה סר" התייחס לאפשרות שניימאר יגיע עוד הקיץ למדריד: "זה יהיה מבצע קשה מאוד. כרגע זה נראה כמעט בלתי אפשרי. שמעתי הרבה על ניימאר וריאל מדריד ואני חושב שיהיה להם מאוד קשה להחתים אותו. פאריס סן ז'רמן שילמה עליו הרבה כסף ואני חושב שזה די מסובך שהוא יגיע לבלאנקוס".

This is our squad for Tuesday's Champions League semi-final second leg against @FCBayernEN!#APorLa13pic.twitter.com/8JapLwi1hK

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) April 30, 2018

על המשבר של קרים בנזמה אמר רונאלדו, שנחשב עד היום לדעת רבים לחלוץ הכי טוב שהיה: "חסר לו בעיקר מזל. הוא עושה הרבה דברים על המגרש, אבל את הדבר הכי חשוב הוא לא עושה – וזה לכבוש".


האפשרות שריאל מדריד תזכה בליגת האלופות בפעם השלישית: "אם זה יקרה, מדובר בהישג שלא יחזרו עליו עוד הרבה זמן. אני מעריץ את זינדין זידאן ומגיע לו כל דקה להיות מאמן הקבוצה על מה שהוא משיג איתה".



בנזמה. ריאל מדריד מסתדרת גם ללא שעריו, בינתיים (Gettyimages)


על כדור הזהב בו לא זכה אנדרס אינייסטה: "מגיע לו כדור הזהב, אבל הוא לא צריך את התואר הזה כי יש לו היסטוריה ענקית ותארים רבים בהם זכה. הוא השחקן הספרדי הטוב בהיסטוריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי