סרחיו ראמוס: סבלנו כי באיירן נהדרת, אבל היינו טובים יותר

ראמוס
ראמוס | AFP

בלם ריאל סיכם את ה-2:2 הדרמטי שהעניק עלייה שלישית ברציפות לגמר: "אפשר לזכות כי זה ה-DNA שלנו". זידאן: "בנזמה עשה את ההבדל". היינקס: "היינו יותר טובים אבל נפלנו בדברים הקטנים". וגם: הפוסט של רונאלדו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עלתה לגמר ליגת האלופות הערב (שלישי) אחרי 2:2 דרמטי בברנבאו מול באיירן מינכן ו-2:4 בסיכום שני המשחקים. קימיך העלה את האורחת ליתרון (3), בנזמה (11 ו-46) השלים מהפך לאחר בישול של מרסלו בשער הראשון וטעות קשה של אולרייך בשני. חאמס רודריגס איזן (63), לא חגג מול האקסית ונתן לחבריו לקבוצה הרבה תקווה, אך הבווארים נתקלו ביום גדול של קיילור נבאס והודחו בפעם החמישית ברציפות מהמפעל על ידי קבוצה ספרדית.


המאמן זינדין זידאן אמר במסע"ת בסיום המשחק: "עברנו בדרך לגמר הזה שלוש קבוצות ענקיות – פ.ס.ז', יובנטוס ובאיירן. אנחנו מאושרים שהצלחנו לעבור את שלושתן כי זה היה קשה מאוד ונאלצנו לסבול". על כארים בנזמה, כובש הצמד: "שמח בשבילו, הוא עבד קשה ועשה את ההבדל". על השוער קיילור נבאס: "היו לו כמה עצירות גדולות במחצית השנייה".


 זידאן: "בנזמה עבד מאוד קשה, אני שמח בשבילו" (AFPׂׂׂ)


סרחיו ראמוס
סיכם: "סבלנו הרבה במשחק הזה כי באיירן קבוצה נהדרת ששלטה במשחק. בשורה התחתונה, היינו טובים מהם בשני המשחקים. עכשיו הפנים לגמר ואנחנו נתכונן כמו שצריך. חייבים להאמין שזה אפשרי כי זה ה-DNA של ריאל מדריד".


מאמן באיירן יופ היינקס היה כמובן מאוכזב: "אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה יותר בשני המשחקים, אבל נפלנו בדברים הקטנים. זה קורה בכדורגל שהקבוצה הטובה יותר לא מצליחה לנצח או לעלות שלב". דויד אלאבה: "הגיע לנו לעלות לגמר. היינו מסוכנים ואנחנו יוצאים מכאן מאוד מאוכזבים". 
מאטס הומלס: "זה מאוד מאכזב כי למרות ששיחקנו מול אלופת אירופה ועוד במגרש שלה, ריאל לא היתה במיטבה. הגענו לכמות מטורפת של מצבים מול השער שלהם אבל לא ניצלנו אותם".


 

Final

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

WE'VE REACHED THE CHAMPIONS LEAGUE FINAL! Real Madrid 2-2 Bayern Munich (agg. 4-3) ⚽ 3' Kimmich ⚽ 11' @KarimBenzema ⚽ 46' @KarimBenzema ⚽ 63' James #Emirates | #APorLa13

A post shared by Real Madrid C.F. (@realmadrid) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי