אולרייך התנצל: מילים לא יכולות לתאר את האכזבה שאני מרגיש

סוון אולרייך
סוון אולרייך | AFP

שוער באיירן כתב באינסטגרם: "מצטער עבור הקבוצה ועבור האוהדים". מרטינס ומולר ניסו לעודד, היינקס האשים גם את טוליסו. ג'רארד: "נוייר לא היה עושה את הטעות הזו". הומלס: "קרוס אמר לי 'תאשימו רק את עצמכם'"

(גודל טקסט)
סוון אולרייך, אולי האיש האומלל ביותר בכדורגל העולמי מאז הטעות הקשה שביצע אמש (שלישי) במשחק בין באיירן מינכן לריאל מדריד, פרסם הודעת התנצלות בחשבון האינסטגרם בפני האוהדים.


"מילים לא יכולות אפילו לתאר את האכזבה שאני מרגיש אחרי ההדחה מליגת האלופות", כתב. "רצינו לעלות לגמר ונתנו הכל. עשיתי טעות לא מחויבת שאני לא יכול להסביר אותה. אני מצטער עבור הקבוצה שלי ועבור האוהדים". חברו חאבי מרטינס הגיב: "הצלת את התחת שלנו הרבה פעמים, אולה".


תומאס מולר
אמר על הטעות: "טעויות יכולות לקרות, הצלחנו להשוות בסופו של דבר". המאמן יופ היינקס ניסה לגלגל את האשמה גם על קורנטן טוליסו כשאמר: "המסירה שלו לאחור הייתה מיותרת. אולרייך רצה לתפוס את הכדור בשתי הידיים ואז הבין שזה בלתי אפשרי ואז הוא התבלבל. זה דבר מר מאוד".


יו"ר המועדון קרל היינץ רומיניגה, התנחם: "מאכזב שעפנו כי לדעתי שיחקנו את המשחק הכי טוב בחמש השנים האחרונות. שיחקנו עם המון אומץ, תשוקה ונלחמנו. אני בטוח שאחרי המשחק הזה כל גרמניה ולא רק אוהדי באיירן יתנו כבוד גדול לשחקנים שלנו ולמאמן".


 

Worte können nicht beschreiben wie enttäuscht ich über das Ausscheiden in der CL bin. Wir wollten unbedingt ins Finale und wir haben unser Bestes gegeben und dann passiert mir dieser unnötige Fehler. Ich kann es mir nicht erklären. Es tut mir leid… für mein Team und für euch Fans. #weiterimmerweiter

A post shared by Sven Ulreich (@svenulreichoffiziell) on



סטיבן ג'רארד שפירשן את המשחק באנגליה, התייחס אף הוא לטעות הקשה: "כבר הייתי בסיפור הזה עם ליברפול מול צ'לסי בעונת 2013/14 כשהחלקתי ודמבה בה ניצל את ההזדמנות לכבוש לצ'לסי באנפילד והחלום של האליפות שלנו היה אבוד. ספגתי הרבה קריאות בוז במגרשים והרבה לעג על מה שקרה. אולרייך צריך להתכונן לדברים דומים, אבל אתה לא יכול להאשים שחקן אחד בכישלון. אני מאמין שנוייר לא היה עושה עושה טעות כזאת".


מאטס הומלס גילה שטוני קרוס אמר לו בסיום המשחק: "אנחנו לא ניצחנו את זה. אתם יכולים להאשים רק את עצמכם שאתם לא בגמר. שיחקנו בלי נוייר, וידאל, בואטנג, קומאן ורובן ושנה הבאה איתם נהיה מסוכנים עבור כל קבוצה, אבל טעויות כאלה כמו שעשינו אי אפשר לעשות".


טוני קרוס. ניחם את החברים (AFP)
טוני קרוס. ניחם את החברים (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי