קלופ: בגמר אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מהיום, ואנחנו יכולים

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן האדומים חגג את ההעפלה המרגשת לגמר ליגת האלופות שם יפגוש את ריאל, אותה הדיח עם דורטמונד ב-2013: "היה לנו מזל הערב". ויינאלדום: "אנחנו כבר מחכים לגמר". ג'יימס מילנר התבדח על השער העצמי שלו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
ליברפול העפילה הערב (רביעי) לגמר ליגת האלופות למרות הפסד 4:2 לרומא, בזכות הניצחון 2:5 בשבוע שעבר. זו ההופעה הראשונה של האנגלים בגמר מאז 2007, במה שנחשב להישג גדול עבור יורגן קלופ ושחקניו. הם הפסידו רק משחק אחד העונה במפעל, וכבשו כמות לא נתפסת של 46 שערים.


המגן אנדרו רוברטסון היה הראשון להגיב, כשאמר: "איזה דבר גדול זה להיות חלק ממנו. האוהדים היו פשוט ברמה אחרת, יהיה לנו יום נהדר בקייב. כולם הצטיינו, האוהדים והשחקנים, ומגיע לנו".


המאמן יורגן קלופ אמר: "היה לנו מזל הערב, אנחנו יודעים את זה. רומא היא קבוצה חזקה. היינו בשליטה במשחק, אבל משהו קרה ואיבדנו לקבוצה ששיחקה חזק ומפתיע. לא השתמשנו בשטח שהם נתנו לנו ונענשנו על זה." קלופ, שניצח עם ריאל מדריד עם בורוסיה דורטמונד בחצי הגמר של 2013, אמר אז שהוא מרגיש כמו רובין והוא שודד את הבלאנקוס. הפעם הוא הסתפק באמירה סולידית יותר: "לא אכפת לי מי אנחנו כרגע. אנחנו נהיה חייבים לשחק הרבה יותר טוב מהיום, החדשות הטובות הן שאנחנו גם יכולים לשחק הרבה יותר טוב מאשר היום".


קלופ דיבר גם על שון קוקס, אוהד ליברפול שנפצע במהומות של אוהדי רומא בשבוע שעבר: "מקדיש לו את ההישג. הגמר הוא 100% למענו".


עמוד הטוויטר הרשמי של ליברפול הסתפק בקריאת שמחה גדולה: "כן!!! קייב אנחנו באים!"


YYEEEEESSSSSSSSSS!!!! Kiev here we come!!! pic.twitter.com/NIVKjLHCiy

— Liverpool FC (@LFC) May 2, 2018


הקשר ג'ורג'יניו ויינאלדום, שכבש את אחד משני השערים של ליברפול, דיבר על היריבה שמחכה להם בגמר: "ריאל מדריד היא קבוצה מעולה עם שחקנים יוצאים מן הכלל, אבל גם לנו יש שחקנים טובים. אנחנו כבר מחכים לגמר".


ג'יימס מילנר היה אחראי לאחד מרגעי השפל של ליברפול במשחק, כש"כבש" שער עצמי לחובת קבוצתו לאחר הרחקה לא טובה של דיאן לוברן שפגעה בפניו. אבל אחרי ההישג הכל נשכח ומילנר עצמו, שידוע כבעל חוש הומור והומור עצמי במיוחד, צייץ את התמונה מאותו רגע בצירוף השאלה: "למישהו יש טיפ איך להוריד את הלוגו של ליגת האלופות מהפנים שלי?"


Anyone got any tips for getting a Champions League logo off a face? #glowing#uclfinal#whofancieskiev#9assists#minusonegoalpic.twitter.com/niNoXBtJPv

— James Milner (@JamesMilner) May 2, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי