ראמוס: סלאח? שיחקתי נגד החלוצים הגדולים בעולם, לא חושש

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

בלם ריאל החל במלחמה הפסיכולוגית נגד ליברפול: "אנחנו יודעים איך לשחק בגמרים". סלאח על קלופ: "קידם אותי". סאות'המפטון תרוויח 10 מיליון ליש"ט אם המייטירדס יזכו בצ'מפיונס

(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס החל את המלחמה הפסיכולוגית בין ריאל מדריד לליברפול לקראת הגמר ב-26 במאי בקייב. ראמוס אמר ל"מירור" שבבלאנקוס לא מתרגשים ממו סלאח בגלל שהם שיחקו כבר בעבר נגד כוכבי על. ראמוס אמר: "ראינו מה סלאח יכול לעשות העונה, אבל הוא רק אחד מתוך 11 שחקנים בקבוצה. בכל הקריירה שלי שיחקתי נגד חלוצים של היריבות שנחשבו הכי גדולים בעולם. אצלי אין אף פעם פחד מהם. יש כבוד לכל אחד, אבל לא פחד וחשש".
 

הבלם שתמיד כובש במשחקים מכריעים הוסיף: "אנחנו לא לא יכולים להיות שחצניים כשנגיע לגמר, אבל אנחנו צריכים לבוא לקייב עם הרבה ביטחון. אנחנו יודעים שזכייה בליגת האלופות היא עמוק ב-DNA שלנו. לא נוותר בקלות". ב-2008/09 ניצחה ליברפול פעמיים את ריאל מדריד בתוך באלופות בתוך שבועיים ובהם שער ניצחון של יוסי בניון בסנטיאגו ברנבאו 0:1, אבל לפני שלוש עונות הפסידה פעמיים עם ברנדן רוג'רס על הקווים. 



 

ראמוס החמיא לליברפול: "בתחילת הקמפיין אולי אף אחד לא האמין שהם יגיעו רחוק כל כך, אבל מגיע לם להיות בגמר. אנחנו מצד שני יודעים איך לשחק בגמרים ולא חוששים". מו סלאח מצידו פרגן ליורגן קלופ ואמר: "יש לו חלק גדול בהצלחה של ליברפול השנה. הוא שדרג את כל הקבוצה ואותי באופן אישי. הוא מאמן ענק וגם איש גדול. יש לנו יחסים מצוינים. הוא נתן לי ביטחון לשחק בצורה בה אני רוצה".
 

מי שיעודד את ליברפול בגמר תהיה הנהלת סאות'המפטון שדאגה להכניס סעיף בונוס בחוזיהם של דיאן לוברן, וירג'יל ואן דייק, נתנאל קליין ואדם לאלנה כשמראה אותם למייטירדס, לפי תקבל תשלם מיוחד אם המייטירדס יזכו בליגת האלופות. בחישוב כללי מדובר בסכום של של כ-10 מיליון ליש"ט. עסקה לא רעה. הנהלת ליברפול מצדה הודיעה לשחקניה שכל אחד יקבל 750 אלף ליש"ט אם יזכו בתואר.


סלאח. ראמוס לא מתרגש ממנו (Getty) 


 

בתוך כך, ביום ראשון תארח ברצלונה את ריאל מדריד בקאלסיקו ולפי "אס" הפעם זינדין זידאן לא ייתן מנוחה לאף שחקן ויעלה עם ההרכב הראשון למשחק שמוגדר כמלחמה על הכבוד. זיזו רוצה לאפשר לקבוצתו לסיים שבוע מוצלח עם ניצחון בקלאסיקו על היריבה שזכתה באליפות וניצחון ימתיק מעט את העונה הנוראית.


ההרכב שעשוי לעלות יהיה דומה לזה ששיחק מול באיירן מינכן חוץ מקאסמירו שיחזור להרכב במקום מתיאו קובאצ'יץ' שפתח מול הבאוורים. אם רפאל וראן לא יתאושש מפציעתו עשויים לשחק במרכז ההגנה נאצ'ו או חסוס ואייחו. כריסטיאנו רונאלדו ישחק מול ברצלונה, אבל יחמיץ את המשחק הבא מול סביליה כדי לתת לו מנוחה לפני הגמר של האלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי