וידאוטון ולובליאנה הצטרפו ליריבות הפועל ב"ש בסיבוב הראשון

סטפן שצ'פוביץ'
סטפן שצ'פוביץ' | האתר הרשמי

אלופות הונגריה וסלובניה הטריות לא מדורגות. מאלמו תוכל לפגוש את האלופה הישראלית בסיבוב השני. הליגה האירופית: הפועל חיפה ובית"ר לא מדורגות בסיבוב השני. נקבעו כל היריבות האפשריות

(גודל טקסט)

אולימפיה לובליאנה ו-וידאוטון חגגו אמש זכייה באליפויות סלובניה והונגריה, בהתאמה והפכו להיות יריבות אפשריות של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. מדובר, ככל הנראה, ביריבות הכי קשות שב"ש תוכל לקבל בסיבוב היחיד בו תהיה מדורגת. האלופה הישראלית לפחות תוכל להתנחם בכך שמאריבור בעלת הדירוג הגבוה שהדיחה אותה בקיץ שעבר לא תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות.

14 יריבות אפשריות מחכות לב"ש בסיבוב הראשון בנוסף לשתיים שהוזכרו: דודלאנז' (לוקסמבורג), ספרטק טרנבה (סלובקיה), ואלטה (מלטה), ויקינגור (איי פארו), קרוסיידרס (צפון אירלנד), אלשקרט (ארמניה), סוטייסקה ניקשיץ' (מונטנגרו), סודובה (ליטא), קורק סיטי (אירלנד), ספרטק יורמלה (לטביה), פלורה טאלין (אסטוניה), טורפדו קוטאיסי (גאורגיה) ויריבה נוספת שתעלה מהסיבוב המוקדם (אחת מבין אלופות אנדורה, גיברלטר, סן מרינו וקוסובו).

בסיבוב השני ב"ש תפגוש אחת מ-10 מדורגות. שמונה מהן צריכות לעבור את הסיבוב הראשון: לודוגורץ, סלטיק, אפואל ניקוסיה, לגיה ורשה, אסטנה, קרבאח, שריף ומאלמו, כאשר השתיים האחרונות נחשבות לנוחות ביותר. בנוסף, באטה בוריסוב ודינמו זאגרב שהעפילו ישירות לסיבוב השני. מכיוון שהגרלת שני הסיבובים הראשונים תתקיים יחד, ב"ש בכל מקרה תוגרל כלא מדורגת והיא תקווה שהיריבה שלה תודח בסיבוב הראשון.

למעגל המשחקים בסיבוב השלישי תיכנס זלצבורג ובפלייאוף תהיה זו פ.ס.וו איינדהובן. כל הדחה בכל שלב תוריד את ב"ש לליגה האירופית, כאשר גם שם יתקיים "מסלול אלופות" מבין המודחות. המשמעות היא שהאלופה הישראלית תוכל לפגוש גם אם תודח, רק קבוצות שזכו העונה באליפות בדרך לשלב הבתים במפעל המשני.


שצ'פוביץ' ווידאוטון יגיעו לישראל? (וידאוטון, רשמי)

במוקדמות הליגה האירופית נקבע אתמול שבית"ר ירושלים (אם תגיע אליו) והפועל חיפה לא יהיו מדורגות בסיבוב השני. הן תוכלנה לפגוש יריבות חזקות כגון: סביליה, בשיקטאש, ספרטה פראג, סטיאווה בוקרשט, לייפמיג, בורדו, אטאלנטה, גנק ומאריבור כבר בסיבוב השני. בית"ר תהיה מדורגת בסיבוב הראשון, כמו גם מכבי תל אביב והשתיים לא אמורות להיתקל במוקשים משמעותיים. מכבי ת"א צפויה להיות מדורגת לפחות עד הפלייאוף. מהסיבוב השני היא תוכל לפגוש יריבות כמו אנורתוזיס, א.א.ק לרנקה, אברדין, ריינג'רס, היברניאן וגם דינמו ברסט של דייגו מראדונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי