צפו בתקציר: הפועל באר שבע עלתה לשלב הבא עם 1:3 נגד פלורה טאלין

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

חניכיו של ברק בכר עשו את העבודה נגד אלופת אסטוניה עם שערים של עזרא, ממן ומליקסון, אליקו צימק מטעות של אנסטיס שערך הופעת בכורה יחד עם סטו. הדרומיים יפגשו בשלב הבא משוכה קשה יותר בדמות דינמו זאגרב

(גודל טקסט)

עשתה את שלה. אחרי 1:4 במשחק הראשון באסטוניה, הפועל באר שבע סיימה הערב את העבודה עם 1:3 קליל נגד פלורה טאלין במשחק הגומלין במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות. הדרומיים לא התקשו יתר על המידה במשחקם הראשון העונה ב"טוטו טרנר" וכבר בשבוע הבא, ביום שלישי, מצפה להם אתגר הרבה יותר קשה בדמות דינמו זאגרב, אלופת קרואטיה.

התוצאה הגבוהה במשחק הראשון אפשרה לברק בכר להעניק דקות ראשונות לשוער היווני יאניס אנסטיס ולקשר הצרפתי ז'וליאן סטו, כשגם ג'ון אוגו שיחק לראשונה מאז חזר מגביע העולם בו לא שותף, אך היה חלק מסגל נבחרת ניגריה. מי שבלט גם הפעם הוא חן עזרא, שכבש את שערו השני במדים האדומים אחרי בישול של בן ביטון.

לחגיגת השערים הצטרף גם חנן ממן שהכפיל אחרי ששהר החמיץ מקרוב ובמחצית השנייה היה זה מאור מליקסון שנהנה גם הוא מבישול של בן ביטון וכבש את השלישי של האדומים. כשהורידה את הרגל מהגז גם ספגה ב"ש, שער של ראונו אליקו שניצל עמידה רעה של אנסטיס שהוציא כדור ראשון מהרשת כשוער ב"ש ובאשמתו הישירה.


בסיבוב הבא כבר מחכה להם דינמו זאגרב (דני מרון)

בנוסף לאנסטיס ולסטו שדווקא הותיר רושם חיובי, "בכורה מחודשת" רשם שיר צדק ששיחק ב"טרנר" לראשונה מאז הושעה עקב שימוש בחומר אסור וזכה לתשואות הקהל כשיצא בדקה ה-73 לטובת עמית ביטון הצעיר.

אגב, הפתעה גדולה נרשמה במוקדמות ליגת האלופות כאשר אפואל ניקוסיה הקפריסאית סיימה את דרכה. היא נכנע 3:2 בסיכום המשחקים לסודובה הליטאית, לה הפסידה 3:1 במשחק הראשון והערב עלתה ליתרון מוקדם משער של פוטה בדקה ה-20, אולם לא השכילה לכבוש את השער השני שהיה מעלה אותה שלב. הקפריסאים היו מדורגים ועל כן היו יכולים לפגוש את ב"ש בסיבוב השלישי, אם וכאשר, אולם גם כך הודחו.

הרכבים
הפועל באר שבע: יאניס אנסטיס, בן ביטון, שיר צדק (עמית ביטון, 74), לואי טאהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו (דן איינבינדר,57), ז'וליאן סטו, חן עזרא, חנן ממן (ניב זריהן, 67), מאור מליקסון, בן שהר.


פלורה טאלין
: מאיט טום, קווין אלואה, יורגן לורנץ, מאדיס ויחמן, גרט קאמס, מיקל איסנאלו (ג'רמן סליין, 57), אלכסנדר דימיטרייב, פרנק ליבאק (מקסים גוסב, 46), מרקוס פום, ראונו אליקו, ראונו סאפינן.


סטו. הופעת בכורה בהרכב (דני מרון)


צדק. הופעת בכורה בטרנר מאז ההשעייה (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 9: הזדמנות ראשונה במשחק. דווקא האסטונים רשמו פריצה יפה מאגף ימין וסחטו עצירת בכורה מאנסטיס במדים של באר שבע.

דקה 13: פצצה של מאור מליקסון מצד ימין של הרחבה נהדפה על ידי טום האסטוני.

דקה 15, 0:1 לבאר שבע: בן ביטון מצא את חן עזרא על סף הרחבה שבאין מפריע בעט מדויק לפינה הרחוקה והעלה את באר שבע ליתרון. שער שני של עזרא בשני משחקים מאז הצטרף לקבוצה.


שער ביתי ראשון. עזרא (דני מרון)

דקה 27, 0:2 לבאר שבע: הרמה נפלאה של אורן ביטון לראשו של בן שהר נהדפה על ידי השוער האסטוני, ממן עט על הריבאונד והכפיל. 


ממן חוגג את השני. (דני מרון)

דקה 40: הרכש החדש סטו כמעט כבש את השלישי בבעיטה חזקה.

דקה 48, 0:3 באר שבע! שיתוף פעולה נהדר באגן ימין של באר שבע עם מסירה של בן ביטון למליקסון שהקפיץ יפה מזווית קשה וכבש את השלישי לבאר שבע 


מליקסון וביטון חוגגים. (מאיר אבן חיים)

דקה 86, 1:3 לבאר שבע: האסטונים צימקו, לאחר שראונו אליקו בעט מזווית קשה וניצל עמידה רעה של יאניס אנסטיס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי