"אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, ננצח את הפועל ב"ש"

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

אלופת ישראל תתארח ביום שלישי בזאגרב אצל דינמו במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני, גויאק העלה את רף הציפיות: "המטרה להיות בשלב הבתים". חיימוב, קבהא ומלמד לא נרשמו לצמד המשחקים

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבע תתארח כבר ביום שלישי הקרוב בזאגרב אצל דינמו, אלופת קרואטיה, למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות והיום נודע שאלופת ישראל השאירה מחוץ לסגל את מרואן קבהא וגיא מלמד הפצועים, כמו גם את השוער גיא חיימוב.


מכיוון שמלמד וקבהא גם כך בספק גדול לפחות למשחק הראשון השבוע, הוחלט להשאירם מחוץ לסגל ואילו מי שנרשם הוא הרכש החדש עדן בן בסט. טוני וואקמה ששב לאימונים וכמוהו גם תומאש פקהארט שסוכנו מחפש לו קבוצה חדשה נרשמו.


בינתיים, בקרואטיה מודעים להגרלה הלא פשוטה שקיבלו, אולם אמר גואק, קשר מרכז השדה הצעיר של דינמו הצהיר: "המטרה שלנו לעונה היא ברורה, אנחנו רוצים לזכות בדאבל ולהשתלב בשלב הבתים של ליגת האלופות. יש לנו מאמן טוב ואנחנו מכירים אותו יותר ויותר עם הזמן ואם נקשיב להוראותיו נוכל לעשות דרך ארוכה.


"הפועל באר שבע? אנחנו מכבדים אותה כמו כל יריבה אחרת, אבל תמיד מסתכלים קודם כל על עצמנו. אם נשחק כמו שאנחנו יודעים וניתן את הכל, לא נפספס את ההזדמנות לנצח"', הוסיף הקשר. דינמו זאגרב ניצחה הערב בחזרה הגנרלית לקראת ב"ש 1:2 את ורזדין משערים של ארמין הודזיץ' ודינו פריץ', הקבוצה מהליגה השנייה בקרואטית רק איזנה זמנית. רק לפני יומיים סיימה דינמו ב-0:0 מול ססבטה, גם היא יריבה מליגת המשנה.

Novo ruho za novu sezonu – obranu duple krune i mjesto u Europi! ✌⚽️ // Our new official #adidas kits #DZG#zagrebpic.twitter.com/mUD8fjjH8D

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) July 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי