בייליצה: ב"ש קבוצה חזקה ששיחקה הרבה זמן באותו הרכב

ננאד בייליצה
ננאד בייליצה | Gettyimages

יומיים לפני המפגש מול אלופת ישראל בליגה האירופית, מאמן דינמו זאגרב בתראיין בקרואטיה: "חולמים לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות". בתקשורת המקומית מדווחים שרק שישה שחקנים הבטיחו מקום בהרכב

(גודל טקסט)

דינמו זאגרב תארח ביום שלישי (21:00, שידור ישיר בספורט1) את הפועל באר שבע במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, ומאמנה ננאד בייליצה התראיין לעיתון הקרואטי "זאטה 24" וחשף כמה סודות שברק בכר בוודאי ישמח לשמוע על יריבתו: "דינמו זאגרב שלי תהיה קבוצה שתשחק מהר עם כדורגל מודרני", התייחס בייליצה לסגנון של קבוצתו החדשה. "החלום שלנו הוא לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות. אנחנו מקווים שזה יקרה".

המשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע: "מצפה לנו קבוצה חזקה שמשחקת כבר הרבה זמן באותו הרכב, פחות או יותר. עבורנו זה הולך להיות מבחן קשה. אני מאמין שלמרות שאיבדנו שלושה שחקנים טובים במקסימיר אנחנו יכולים להשיג תוצאה טובות. הבאנו הרבה שחקנים שיכולים למלא את מקומם של אלה שעזבו. אופטימיות זה תמיד דבר שמלווה את מאמן דינמו. זה כבוד עבור להיות מאמן הקבוצה".

היכרותו עם מאמן נבחרת קרואטיה זלאטקו דאליץ': "הכרנו לפני שנתיים באקדמיה של קרואטיה יחד עם איגור טודור. לא ראיתי אותו מאז עד למשחק עם וארז'דין בשישי ובירכתי אותו מכל ליבי על מה שקרואטיה עשתה במונדיאל. הוא צריך להמשיך לאמן את הנבחרת כי איתו רשמנו את ההישג הכי גדול שלנו בספורט העולמי".

אורח החיים שלו: "כשאימנתי באוסטריה הייתי רץ שעה בכל יום. עכשיו בזאגרב אני עוד לא מכיר הכל וצריך למצוא מקום בו אוכל להתאמן. אישתי דואגת לארגן מחדש את הדירה, אני אוהב להיות במטבח ולבשל. כשאימנתי את לך פוזנן בפולין למדתי לבשל. יש לי שני בנים בני 21 ו-14. הגדול מדבר כבר שלוש שפות בגלל שאימנתי באוסטריה ובפולין. אני מדבר בנוסף לקרואטית גם אנגלית, איטלקית, ספרדית ופולנית. אני אוהב לשחק טניס".


"דאליץ' צריך להמשיך. הוא אחראי להישג הכי גדול שלנו" (AFP)

לפי "גול" הקרואטי, רק שישה שחקנים בטוחים בהרכב של דינמו זאגרב לקראת המשחק נגד האלופה הישראלית. בכתבה נאמר שלמאמן בייליצה יש 33 שחקנים בסגל הרחב של הקבוצה והוא נתן לכל אחד מהם הזדמנות במשחקי ההכנה של הקבוצה. השוער השלישי של קרואטיה, דומיניק ליבאקוביץ', נמצא עדיין בחופשה אחרי המונדיאל ולא ישחק, וחלוץ נבחרת שווייץ מריו גבראנוביץ' חזר רק כעת וכנראה יפתח על הספסל.

השוער ששיחק רק בשלושה משחקי ליגה בעונה שעברה, דניאל זגורץ', יפתח בין הקורות. בהגנה יעלו הבלם האוסטרי ממוצא בוסני אמיר דילבאר, המגן השמאלי מרין לאובץ' שנרכש מפאוק ושיחק עונה שעברה ברייקה כמושאל והבלם המקדוני אריאן אדמי. בקישור ובחוד ישחקו בוודאות דני אולמו שנרכש מברצלונה והקשר הבוסני איזט הירוביץ'. כמו כן, שחקנים שעשויים לעלות ב-11 הם המגן הימני פטר סטוינוביץ', החלוץ הקרואטי מאריו סיטום והחלוץ בן ה-20 לוברו מאייר שהגיע מלוקומוטיבה, קבוצת הבת של דינמו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי