אנסטיס יירד לספסל, בכר: יכול להיות שזה היה מוקדם מדי

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | אודי ציטיאט

הפועל באר שבע נחתה בישראל אחרי המפלה הכואבת בזאגרב והמאמן התייחס ליכולת של השוער היווני: "אני שלם עם ההחלטה שלקחתי, ההפסד שייך לכל הקבוצה. הכי קל זה להתנפל". וגם: חיימוב זכה לתמיכה רחבה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה אחר הצהריים (רביעי) בישראל למציאות לא מוכרת, אחרי תבוסה כואבת מן הקשות שידעה בעשרים השנים האחרונות. שיחת היום, איך לא, התמקדה ביכולתו המדאיגה של השוער היווני, יאניס אנסטיס, ובדרכים לשקם את פיקוד העורף הדרומי. כרגע מנסים במועדון להרגיע את הרוחות, ומבינים שכל החלטה דרמטית בעניינו של יאניס עלולה לשדר פאניקה. מה שכן, מסתמן שהרכש מא.א.ק. אתונה יקבל מנוחה בצמד המשחקים הקרובים, ויצטרך להסתגל למעמדו החדש – שוער שני. דודו גורש צפוי להתייצב בין הקורות כבר במוצאי שבת במשחק אלוף האלופים מול הפועל חיפה, וטובים סיכוייו לקבל את הכפפות גם ביום שלישי הבא, בגומלין נגד דינמו זאגרב.

המאמן ברק בכר התייצב אחר הצהריים לפני המיקרופונים והתייחס לליל הבלהות בזאגרב. "לא ישנו הרבה אחרי המשחק, כי גם לא הייתה אפשרות לישון. דווקא ברגעים פחות טובים החוכמה היא להיות ביחד; כשלא הולך צריך לדעת מאיזה חומרים אתה עשוי. כבר עברנו הפסדים כואבים בעבר, וכולנו כואבים את ההפסד לדינמו. אין השפעה על מה שהיה, צריך לחשוב איך להשפיע כדי לשפר את הדברים".

בכר הוסיף ואמר: "אנחנו לא נוהגים ישר להסיק מסקנות, היו הרבה דברים מעבר למקצועי. אם יש סיכוי בגומלין? הכול אפשרי, אבל לפני זה, בשבת הקרובה, יש משחק על תואר ועלינו לעשות את התאמות הנכונות, צריך להחזיר את הכבוד לקהל ואת החיוך לעצמנו".


שלם עם ההחלטה. ברק בכר (אודי ציטיאט)

בהתייחסו למופע האימים של אנסטיס, אמר בכר: "זו החלטה שלי שהוא ישחק ומבחינתי אני שלם איתה. יכול להיות שזה היה מוקדם מדי. הכי קל להתנפל עליו, אבל ההפסד שייך לכל הקבוצה. אני מכיר את השחקנים וכל אחד יודע שהוא היה יכול לתת יותר. במערכת כזאת חזקה רק נצמח מהמקרה הזה".

בחלק מן הרשתות החברתיות של ארגוני האוהדים הריצו סקרים בנושא השוערים. כצפוי 77 אחוזים מן המשתתפים קבעו שהפועל ב"ש טעתה כשצירפה את השוער היווני על חשבונו של חיימוב. בכר התייחס גם לסוגיית השוער שתרם תרומה משמעותית לזכייה בשתי האליפויות האחרונות. "חיימוב עדיין שייך להפועל באר שבע. נסיק את המסקנות מבחינתנו".


רוב מוחלט בקרב האוהדים. חיימוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי